Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ایستگاههای نوروزی پلیس ریگان به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی فعال است.

ایستگاه‌ها با همکاری ادارات و نهاد‌های امدادی، خدماتی و انتظامی تا هفدهم فروردین ماه ۹۸ در جنب پارک شهداء گمنام دایر می‌باشد.

همچنین به اطلاع هم وطنانی که قصد سفر از طریق محور ریگان_چابهار را دارند می‌رساند لازم است در این محور کارت سوخت همراه داشته باشند تا در سوختگیری خودرو دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این محور از شهرستان نرماشیر تا چابهار دوطرفه می‌باشد که میطلبد رانندگان محترم از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

خدمت رسانی به مسافران نوروزی ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!