Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@07:23:15 GMT

بیش از 1300 داغستانی به تروریست ها درسوریه ملحق شدند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۱۵۷

بیش از 1300 داغستانی به تروریست ها درسوریه ملحق شدند

مسکو - ایرنا - رئیس اداره گارد ملی جمهوری داغستان اعلام کرد: بیش از یک هزار و 300 نفر از اهالی داغستان در اقدامات جنگی در صفوف تروریست ها در سوریه شرکت دارند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از تاس، محمد باچیلوف در کنفرانس مطبوعاتی در مخاچ قلعه پایتخت جمهوری داغستان با هشدار در مورد احتمال بازگشت تروریست ها از سوریه به داغستان گفت: این افراد جز قتل و خشونت هیچ چیز دیگری نمی دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام داغستانی هشدار داد: اگر این تروریست ها به سرزمین خود بازگردند برای منطقه قفقاز شمالی مساله امنیتی بزرگی بوجود خواهد آمد از این رو ما اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده ایم.
رئیس اداره گارد ملی جمهوری داغستان خاطر نشان کرد: تاکنون شمار زیادی از تروریست ها که از سوریه بازگشته بودند در داغستان شناسایی و دستگیر شده اند و تعدادی از آنها نیز در جریان عملیات ضدتروریستی کشته شدند.
باچیلوف این را نیز گفت که اخیر مشاهده می شود که دختران بین 18 تا 25 سال به سوریه سفر می کنند.
وی ادامه داد: این دختران متاهل نیستند و برای شرکت در اقدامات جنگی به سوریه می روند، شمار این افراد رو به افزایش است.
گفتنی است عبدالرشید محمداف وزیر کشور جمهوری داغستان سال گذشته اعلام کرده بود که حدود 1300 نفر از اهالی این جمهوری به گروه های تروریستی بین المللی پیوسته اند.
به گفته وی، در سال 2017، 15 تروریست که از سوریه بازگشته بودند در جریان عملیات ضدتروریستی در داغستان دستگیر شدند ضمن اینکه 23 نفر هم که قصد داشتند داغستان را به مقصد سوریه ترک کنند دستگیر شدند.
اروپام*391*1346**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه داغستان تروريست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق؛ زائران در حرم حضرت زینب کبری (س) در شهر دمشق با پخش نقل و شیرینی پاسخ تنبیهی ایران را تبریک گفتند و اعلام کردند ۷۵ سال است که در انتظاریم، حمله موشکی ایران لبخند را بر لب‌های مظلومان نشاند.
زائران و نمازگزاران حرم حضرت زینب سلام الله علیها با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی خوارتر از آن است که عکس العملی نشان دهند، خاطر نشان کردند وعده صادق طوفان ایرانی است، آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است.
برپایه این گزارش، حجت الاسلام حمید صفارهرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در خطه‌های نمازجمعه تاکید کرد عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی است و براساس منطق بین المللی دفاع مشروع شکل گرفت.
حسین یکی از زوار اهل سوریه گفت به اشغالگران می‌گوییم فلسطین را به اراده خودتون ترک کنید، چون رزمندگان مقاومت به شما امان نخواهند داد.
زائران و نمازگزان در ادامه به میمنت پاسخ عزت آفرین و کرامت بخش جمهوری اسلامی ایران، در صحن زینبی به پخش شیرینی پرداختند. آنها تاکید کردند مردم در سوریه و سرتاسر منطقه از راهبرد ضد صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه ۱ و ۲ و ۳: زوار سوری
مصاحبه ۴: حاج کمال زائری از کویت
مصاحبه ۵: عبد الرؤوف زائری از تونس

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • سفیر ایران در سوریه: اگر رژیم صهیونیستی خطا کنند، زلزله متوقف نخواهد شد
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ می دهیم
  • ما به دنبال تنش نیستیم/ اگر اسراییل خطا کند، پاسخ شدید می‌دهیم
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است