Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@14:16:21 GMT

وقتی خیالات در مورد مسی تبدیل به واقعیت می‌شوند!/عکس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۲۹۹

وقتی خیالات در مورد مسی تبدیل به واقعیت می‌شوند!/عکس

لیونل مسی در دیدار ابتدای هفته بارسلونا مقابل رئال بتیس، نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داد. آفتاب‌‌نیوز :  لیونل مسی در هفته های اخیر در اوج آمادگی قرار دارد و در بازی ابتدای هفته مقابل بتیس سه گل تماشایی و فوق العاده به ثمر رساند تا همچنان در صدر کورس بهترین گلزن های اروپا برای کسب جایزه کفش طلا قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما چند سال قبل نقاشی به نام سوهاس نیهان تصویری از لیونل مسی کشید که در آن چند بازیکن با لباس سبز و سفید در تلاش برای متوقف کردن وی هستند و مسی همانند اسطوره ها در حال گریختن از دست آنها و پیش بردن توپ است.
جالب اینجاست در دیدار ابتدای هفته بارسا مقابل بتیس تقریبا چنین تصویری در عالم واقعیت به ثبت رسید و با توجه به تشابه لباس بازیکنان حریف با این نقاشی که شش سال پیش کشیده شده بود، انگار دقیقا همان تصویر در مستطیل سبز به واقعیت کشیده شده است.
سوهاس نیهان روز دوشنبه در مورد این تصویر نوشت: "من شش سال پیش چنین تصویری را نقاشی کردم و خدایان فوتبال، شب گذشته همان را در زمین فوتبال بازسازی کردند."

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!

در هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت مصوب شد که، روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود همچنین در راستای این طرح، یک تصمیم اساسی دیگر هم گرفته شده که ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یابد. 

از سال‌های دور، بحث کم بودن تعطیلات رسمی در کشورمان مسئله مورد اختلاف بوده است چراکه در بیشتر کشور‌های جهان دو روز در هفته تعطیل است.

 فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار معتقدند، روز شنبه برای تعطیل شدن انتخاب بهتری است، چون پنجشنبه به فرصت تبادلات بین المللی افزوده خواهد شد و شنبه که در اغلب کشور‌های جهان تعطیل است، انتخاب بهتری برای اعمال تعطیلی در ایران است. تصمیم اخیر کمیسیون اجتماعی در صورت تایید نهایی و تبدیل به قانون جاری کشور، قطع ارتباط اقتصاد کشور با بازار‌های بین‌المللی را به چهار روز در هفته افزایش می‌دهد و روشن است که در شرایط تحریم و محدودیت‌های خارجی و تنگنا‌های داخلی، زیان مضاعفی بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند.

روند جاری قانون گذاری در کشورمان به این صورت است که، مصوبه کمیسیون تخصصی به عنوان گزارش از جزئیات لایحه به صحن علنی ارجاع می‌شود؛ گزارشی که می‌تواند توسط پیشنهادات نمایندگان در روز بررسی دستخوش تغییراتی شود. این پایان کار نیست و در صورت تصویب جزئیات در صحن علنی نیز مصوبه مجلس برای تبدیل به قانون، نیازمند تایید شورای نگهبان است لذا تا تبدیل شدن این مصوبه به قانون و ابلاغ آن برای اجرا، راه طولانی در پیش است.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # تعطیلی ادارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم