Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ضمن تبریک سال نو به هموطنان عزیز و خانواده فوتبال، در خصوص پرداخت مبلغ قرارداد کی روش گفت: طی ۸ سال گذشته تعامل بسیار خوبی بین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش- سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران - وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال ایران روزهای خوبی را سپری کرد و به دفعات دل مردم عزیز کشورمان شاد شد.

وی در ادامه گفت: در خصوص مبلغ قرارداد کی روش باید بگویم که قبل از اینکه قرارداد ایشان به پایان برسد، مبلغ آن از طریق مطالبات فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا حواله شده و با ایشان از سوی فدراسیون فوتبال تسویه شده است. اما متأسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا راهکاری را جهت پرداخت این حواله پیدا نکرده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: پیگیری‌های لازم از طریق فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تحقق این امر در حال انجام می‌باشد.

کد خبر 4573134 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳، سه شرکت پخش رازی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت ایران دارو، سود سنواتی سود سنواتی و حق تقدم بیش از ۳۸۷ هزار سهامدار را شامل ۱۱۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

در همین مدت هم ۱۱ شرکت سود جاری بیش از ۲۵۲ هزار سهامدار را به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند.

سجام سامانه‌ای زیر ساختی که فعالان بازار با ثبت اطلاعات و احراز هویت در آن خدمات در یافت می‌کنند.

کد خبر 6085171

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود