Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ايكنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیام تبریک سال نو آورده است: سلام عرض می‌کنم به همه مردان، زنان، جوانان، کودکان و اقشار مختلف مردم که در این مرز و بوم بنده خدا هستند و خدای متعال لطف و رحمتش را بر آن‌ها گسترده است.
وی در این پیام افزوده است: ضمن تبریک سال نو از خدای متعال سال پیروزی، موفقیت و ره‌آوردهای بزرگ الهی را تقاضا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این پیام خاطرنشان کرده است: در سالی که گذشت راهپیمایی عظیم، جهانی و بین‌المللی اربعین، کنگره بزرگ سه هزار شهید استان قزوین و راهپیمایی باشکوه و حماسی 22 بهمن را داشتیم و امیداریم در سال پیش رو مشمول پیروزی‌ها و امیدهای بزرگ باشیم و شاهد گشایش در زندگی مردم، رفع تنگدستی و بیکاری باشیم. امیدواریم هر روز امید مردم ما به زندگی بیشتر شود و دل‌های آحاد مردم نسبت به یکدیگر مهربان‌تر باشد و خدای متعال فضل، رحمت و نزولات آسمانی‌اش را شامل حال مردم ما قرار دهد.
وی در ادامه عنوان کرده است: امسال آغاز سال تقریباً با بهار معنوی یعنی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان همراه شده است و امیدواریم همان‌طوری که زمین جشن شکوفایی، گل، عطر و حیات به خود می‌گیرد، ما نیز در بهار معنوی هر روز دل‌های آبادتر و مهربان‌تر و زندگی مملو از احترام نسبت به بزرگ ترها، پدران، مادران و پیران خانواده داشته باشیم و بزرگان نیز نسبت به نوجوانان و کودکان مهربان تر باشند.
آیت الله عابدینی در پایان این پیام آورده است: ان‌شاء‌الله تحت رهبری جانشین امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سالی با موفقیت‌های بزرگ، پیروزی‌های امیدبخش و مهربانی با یکدیگر در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قزوين قرآن نوروز آيت الله عابديني سال نو تبريك گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی پیام مشترکی صادر کردند.

متن کامل پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی به این شرح است:

«واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که در دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام و پاسخ به جنایت آشکار این جانیان بالفطره در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، به عنوان گامی نخست در انتقام خون سرداران شهید و مستشاران ایران اسلامی و محور مقاومت بود.  

بی‌شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همان افرادی هستند که در روایات ائمه معصومین (علیهم‌السلام)، تحت عنوان مردان بزرگ آزمایش‌های سخت در آخرالزمان از آن‌ها یاد شده است.  

واکنش موشکی و پهپادی به رژیم تروریست صهیونیستی با عنوان عملیات «وعده صادق»، سیلی محکم رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به استکبار جهانی بود.

اینجانبان اقدام قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاهیان دلاور انقلاب اسلامی را به مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رئیس‌جمهور حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و ملت شهیدپرور ایران‌اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت را در نبرد با رژیم تروریستی صهیونیستی و حامیان آن مسألت داریم».

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار
  • پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به دکتر رئیسی به مناسبت عید فطر