Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن اصغریان رستمی مدیرکل روستایی استانداری مازندران صبح امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از رونق تولید، معتقدیم روستا‌ها مبدا تولید هستند و برای تحقق شعار سال باید حرکت جهادی را از روستا‌ها شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از تولید، رونق تولید و استفاده از کالای ایرانی، محوری‌ترین اقدام در راستای تحقق شعار سال است که در دستور کار داریم، افزود: زمینه میزبانی در روستا‌های گردشگر پذیر مازندران فراهم شده چراکه این مناطق ظرفیت بالایی برای تولید دارند و حضور گردشگران به رونق تولید در روستا‌ها کمک می‌کند.

مسئول کمیته دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه در نوروز سال ۹۷ نسبت به نوروز سال ۹۶ به میزان ۱۰ درصد افزایش اقامت گردشگران در روستا‌های مازندران را شاهد بودیم، گفت: امسال پیش بینی می‌کنیم اقامت گردشگران در روستا‌های مازندران افزایش یافته و رونق اقتصادی را در این مناطق رقم بزند.

اصغریان رستمی با بیان اینکه در نوروز سال ۹۶ بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر در روستا‌های مازندران اقامت داشتند، تصریح کرد: این رقم در نوروز ۹۷ به بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر رسید.

وی با اشاره به اینکه در نوروز ۹۶ به میزان ۶ میلیون و ۵۰ هزار گردشگر در روستا‌های مازندران داشتیم، خاطرنشان کرد: این رقم در نوروز ۹۷ به ۶ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر افزایش یافت.
انتهای پیام/آ

 

 حضور گردشگران در روستا‌های مازندران افزایش می یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 85 درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی محقق شده است.

 آقای کرمی امروز  با اعلام این مطلب گفت: امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، رفع موانع تولید و رونق سرمایه گذاری از مهمترین اهداف اقتصادی دولت سیزدهم در آذربایجان غربی است.

وی  برنامه یکشنبه های تولید را در رونق و احیای دوباره واحدهای تولیدی در استان مهم دانست و گفت:

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • باد و باران در راه مازندران