Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهار امسال رنگ و بوی علوی به خود گرفته است و خیران بین نیازمندان سبدهای کالا توزیع کردند.

خبرگزاری شبستان، غرب گیلان_مائده فلاحتکار ضیابری: روزها و شب های انتهایی اسفند ماه یکی پس از دیگری سپری شد تا سالی دیگر بر ما بگذرد. خانواده‌های ایرانی طبق سنت هر ساله برای تدارک مقدمات برنامه‌های عید نوروز در تب و تاب خرید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حال و هوای امسال علاوه بر بهاری بودنش به دلیل مقارن شدن با میلاد حضرت علی (علیه السلام) بیش از پیش رنگ علوی به خود گرفته است.

بهار امسال رنگ بخشیدگی و دستگیری مستمندان و رنگ از خود گذشتگی گرفته است، چرا که در جامعه ایرانی، هستند کسانی که نیاز مالی دارند و در مقابل، کسانی هم هستند که می توانند به دیگران کمک کنند و موجبات شادی نیازمندان را فراهم کنند و به این جهت است که وظیفه ثروتمندان سنگین‌تر می‌شود.

در این راستا نهادها و کمپین‌های مردمی اقدام به کمک به نیازمندان کردند تا عید امسال را بتوانند با همدیگر جشن بگیرند.



*توزیع 1000بسته حمایتی بین نیازمندان صومعه سرا

« سیدحسن حسینی» با بیان اینکه یک هزار بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان صومعه سرا توزیع شد، اظهار کرد: این کار برای اولین بار در این وسعت در شهرستان انجام گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه ارزش هر سبد حمایتی 150 هزار تومان است، افزود: این سبدهای کالا توسط خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج تهیه شد.
 

وی با بیان اینکه این سبدها در اختیار نیازمندانی که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند قرار گرفت، گفت: علاوه بر سبد کالا 10 میلیون تومان به حساب یکصد خانواده بی بضاعت واریز کردیم.
 

حسینی، رسالت اصلی سپاه پاسداران را محرومیت زدایی عنوان و تصریح کرد: مردم و خیرین به بسیج اعتماد دارند که این میزان سید کالا تهیه شد.

 



*توزیع 11 بسته حمایتی بین نیازمندان سنگ بست ماسال
« حسین سوات پور» با تبریک پیشاپیش سال نو، اظهار کرد: در آستانه سال نو، 11 بسته حمایتی در قالب سبد کالا بین نیازمندان محله سنگ بست ماسال توزیع شد.
 

مسئول کانون فرهنگی و هنری جوانان پیرو ولایت ماسال، ارزش این سبدهای کالا را 22 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: سبد کالا شامل برنج، مرغ، تجیل، روغن، وسایل بهداشتی و ... بود.

وی با بیان اینکه بسته های حمایتی به همت ستاد فرهنگی و شورای زکات مسجد سنگ بست ماسال تهیه شده است، گفت: باید در شرایط موجود دست هم نوعان خود را بگیریم.

سوات پور با بیان اینکه گاهی اوقات خدا می خواهد با دست بندگانش دست نیازمندان را بگیرد، تصریح کرد: به یقین دستی که کمک می‌کند از دستانی که برای دعا بالا می‌روند مقدس تراند چرا که رفع نیاز انسان‌ها یکی از برنامه‌های بنیادی و اساسی اسلام است.
 



*توزیع سبد کالا بین نیازمندان ضیابر
مائده ضیابری با تبریک میلاد حضرت علی (علیه السلام) اظهار کرد:امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) همواره در کمک به محرومان جامعه پیشقدم بودند.

 خادم سه شنبه های مهدوی ضیابر با بیان اینکه امام علی (علیه السلام) الگوی همه ما مسلمانان در گرفتن دست نیازمندان است، افزود: به همین مناسبت در شب میلاد امام علی (علیه السلام) از سمت کمپین سه شنبه‌های مهدوی اقدام به توزیع سبد کالا در بین نیازمندان ضیابر کردیم.

وی با اشاره به اینکه هر سبد کالا بالغ بر 80 هزارتومان ارزش دارد، گفت: خوشبختانه خیران و نیکوکاران به این کمپین توجه ویژه‌ و در زمینه کمک به نیازمندان مشارکت دارند.

این خادم مهدوی تصریح کرد: در سه شنبه های مهدوی علاوه بر یادآوری امام زمان (عج) به مردم، در مناسبت های مختلف اقدام به توزیع سبد کالا بین نیازمندان این دهستان می کنیم.

گفتنی است؛ هر وقت که بنده ای در حال کمک به مستمندی است در واقع دست دیگرش در دست خدا است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری مراسم اعتکاف خبرگزاری شبستان اعتکاف ایام نوروز نوروز عید نوروز اعتکاف ماه رجب خبرگزاری مقام معظم رهبری سبد حمایتی توزیع سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان