Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با همتای ترکیه ای خود گفتگوی تلفنی کرد. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت کشور، ذوالفقاری معاون وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با "محترم اینچه" همتای ترکیهای خود بر اهمیت همکاری‌های دو جانبه  در منطقه در راستای مبارزه با گروه‌های تروریستی، قاچاقچیان مواد مخدر و برقراری آرامش برای مردم دو کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گفتگو دو طرف با اشاره به عزم دو کشور همسایه بر ادامه همکاری دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کردند. 

همچنین معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن اشاره به اجرای توافقات قبلی در انجام عملیات همزمان علیه مجرمان و ناامن کردن خاک دو کشور برای عناصر گروه‌های تروریستی از توسعه روابط اظهار رضایت نمود و طرف ترکیه‌ای نیز هماهنگی بین دو کشور را در این زمینه مثبت ارزیابی کرد.

اسامی مرزبانان آزاد شده اعلام شدآزادی 4 مرزبان ایرانی به‌گروگان‌گرفته‌شده در میرجاوهسردار شکارچی: نیروهای مسلح ایران هیچ‌گونه عملیات مشترکی با ارتش ترکیه نداشته‌اند"ایران هیچ دخالتی در عملیات ارتش ترکیه علیه پ.ک.ک. ندارد"

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور مرزبانی ناجا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور مرزبانی ناجا وزارت کشور مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد

 سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان
  • سفر گروه پزشکی ترکیه به کابل
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه