Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: ۱۲ هزار و ۳۵ نفر سال نو را در جوار امامزادگان خراسان‌جنوبی تحویل کردند. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور در بازدید از بقاع متبرکه اظهار داشت: سال گذشته مراسم ویژه تحویل سال در 60 بقعه متبرکه و امامزاده خراسان‌جنوبی برگزار شد که در این مراسم بیش از 40 هزار نفر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: مراسم ویژه سال تحویل با دعاخوانی، سخنرانی مذهبی، قرائت دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا(ع) در بقاع متبرکه استان شروع و با پخش مستقیم پیام مقام معظم رهبری و پذیرایی نوروزی پایان یافت.

خراسان جنوبی| 71 زائرسرا در بقاع متبرکه شهرستان قاین آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی استقبال مردم از طرح آرامش بهاری را سبب برنامه‌ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های مفید در سطح امامزادگان دانست و تصریح کرد: باید از وجود امامزادگان در راستای تبدیل آنها به قطب فرهنگی و محل آرامش مردم به درستی استفاده کنیم.

بخشی‌پور با اشاره به این‌که در لحظه تحویل سال 12 هزار و 35 نفر سال نو را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی آغاز کردند، تبیین کرد: امسال مراسم ویژه تخویل سال در 11 بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد.

وی با اعلام این مطلب که طرح آرامش بهاری به منظور خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی از 28 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین‌ماه ادامه دارد، بیان داشت: طرح آرامش بهاری در 55 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی تشریح کرد: بخشی‌پور با بیان اینکه هر سال زائران و مسافران از اقصی نقاط کشور ضمن بهره‌مندی از فیوضات امامزادگان از اماکن فرهنگی و رفاهی آنها مانند مهمانسراها و زائرسراها استفاده می‌کنند، مطرح کرد: با تمهیدات صورت گرفته مسافران و زائران نوروزی در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اسکان می‌یابند.

وی با اشاره با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در استان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح آرامش بهاری تاکنون شاهد حضور پرشور زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی بودیم که افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی به منظور آشنایی بیشتر مردم با بقاع متبرکه خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 70 هزار هدیه فرهنگی برای زائران و مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای آرامش بخش باران در دل طبیعت روستای چهارتکاب + فیلم

بارش باران بهاری شمال شرق کشور را نیز در برگرفته است و این روزها شهرهای مختلف استان خراسان رضوی نیز از رحمت الهی بی بهره نماندند. 

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم صدای زیبا و آرامش بخش باران را در دل طبیعت روستای چهارتکاب از توابع شهرستان فریمان را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

بیشتر بخوانید:

فیلمی از بارش باران سیل آسا در روستای پاتک میانده کرمان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • صدای آرامش بخش باران در دل طبیعت روستای چهارتکاب + فیلم
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند