Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:09:30 GMT

رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع می کند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۸۶۸

رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع می کند

بروجرد - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: رونق تولید می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع و نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید نشان از دوراندیشی رهبری است.

عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی و مشارکت مردم در بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پویایی اقتصاد کشور و حل مشکلات این حوزه در گرو تحقق شعار رونق تولید است که مقام معظم رهبری رونق تولید را به خاطر اهمیت موضوع به عنوان شعار سال تعیین کردند.
فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه رونق تولید بازوان قوی و قدرتمند برای تحقق پویایی اقتصاد کشور است گفت: حل مشکل بیکاری جوانان و کمرنگ شدن مشکلات معیشتی مردم در گرو رونق بخشیدن به تولید ملی است.
رحیمی به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بروجرد اشاره کرد و افزود: شهرستان بروجرد قطب تولید در استان لرستان است و با وجود داشتن کارخانجات بزرگ صنعتی می تواندسهم بسزایی در رونق تولید کشور داشته باشد.
وی بیان کرد: شهرستان بروجرد در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است که در سال 98 تلاش خواهیم کرد در این بخش ها رهنمودها و فرمایشات معظم له را اجرایی کنیم.
وی در ادامه گفت: شهرستان بروجرد به لحاظ داشتن ظرفیت های بالای گردشگری، توانمندی های ویژه ای دارد که توجه بیشتر به این بخش ها می تواند موجب تولید و اشتغال در این شهرستان شود.
رحیمی افزود: در سال جدید مسئولان دستگاه های اجرایی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و احاد جامعه در بخش خصوصی باید بنا به رسالت و تخصص خود در حوزه اختیاراتشان گام بر دارند تا بتوانیم به تحقق شعار سال که رونق تولید است کمک کنیم.
فرماندار بروجرد گفت: شهرستان بروجرد به عنوان دومین شهر استان لرستان و اولین شهر صنعتی استان ظرفیت های بالایی برای تولید و اشتغال دارد که باید در این راستا از ظرفیتهای بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.
719/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شعار سال رونق توليد فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس