Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره روایت خود از جشن ازدواج دختر رئیس جمهور گفت: مطلع شدیم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دختر سومش را می‌خواهد به خانه بخت بفرستد. من هم به عنوان دوست قدیمی دعوت شدم. وقتی شرکت کردم دیدم تعدادی در قسمت آقایان برای حضور در این مراسم جشن عروسی دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراسم جشن عروسی دختر رئیس جمهور عصر یک روز تابستان سال ۹۷ برگزار شد، افزود: پذیرایی مراسم هم بسیار ساده و معمولی شامل میوه، شیرینی، شربت و بستنی بود، بدون شام. داماد اینها را تهیه کرده بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره شخصیت‌های سیاسی مدعو در این مراسم نیز یادآور شد: افرادی همچون معاون اول، مسئول بنیاد شهید، دکتر ظریف و عده‌ای از روحانیون نزدیک حضور داشتند. شاید همه مراسم دو ساعت بیشتر نبود. هیچ خواننده، گوینده یا مداح هم نداشت. ما هم در این مدت نشستیم و گفتگو کردیم، بعد هم که مراسم به پایان رسید به خانه برگشتیم.

وی درباره این موضوع که رهبر معظم انقلاب توصیه داشتند رئیس جمهور وصف مراسم ازدواج دخترش را برای مردم بازگوید، بیان کرد: من هم این خبر را شنیده ام.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مراسم عروسی عروسی دختر روحانی جشن ازدواج عروسی ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود

هاشمی ، درباره جزئیات سفر استانی دور دوم هیأت دولت به استان سمنان گفت: این سفر قرار است پنجشنبه  برگزار شود و علاوه بر حضور رئیس جمهور در سمنان و شاهرود، شاهد حضور وزرای کابینه سیزدهم در هشت شهرستان استان سمنان نیز خواهیم بود.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با حضور وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان خبر داد و افزود: افتتاح طرح‌های مرتبط با آب و همچنین بهداشت و درمان در زمره مهمترین طرح‌هایی است که با حضور اعضای کابینه سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه راه و پل‌های غیرهمسطح و زیرساخت‌های مرتبط با ارتباطات را از دیگر موضوعات طرح‌های قابل افتتاح در سفر استانی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان دانست و افزود: دو تقاطع غیرهمسطح در سمنان و آرادان با حضور وزرا و رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه وزرای کابینه سیزدهم در سطح شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان با نخبگان دیدار خواهند کرد، تاکید کرد: جلسات شورای اداری همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در تمام هشت شهرستان استان سمنان با حضور وزرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری استان سمنان در مرکز استان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: یک نشست حل مسئله مرتبط با رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی مانند سیمان بی ارجمند نیز در سفر استانی دوم کابینه سیزدهم برگزار می‌شود.

استاندار سمنان همچنین گفت: جشن احیای ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان نیز با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی دور دوم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود