Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:34:44 GMT

فوتبال شهرداری اردبیل را نابود کردند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۰۵۴

فوتبال شهرداری اردبیل را نابود کردند


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در سال‌های اخیر تیشه بر ریشه تیم فوتبال شهرداری اردبیل زدند تا تمام زحمات سال‌های قبل به باد برود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صدیف بدری در جلسه هیأت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: ورزش در کنار همه مزایا از لحاظ روحی، ‌روانی و سلامت جسمی دارای برجستگی‌هایی است که قطعاً ورزشکاران به دور از امراض و بیماری‌ها سال‌های متمادی در صحت و عافیت می‌توانند روزگار بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز ورزش در همه حوزه‌ها به یک صنعت و اقتصاد تحول‌آفرین تبدیل شده است، تصریح کرد: گاه بسیاری از کشورها را به نام تیم‌های فوتبالشان می‌شناسند که از آن جمله می‌توان شهر بارسلونا را نام برد که به نام باشگاه بارسلونا معروف شده و همواره در میادین جهانی و بین‌المللی نام و آوازه این شهر می‌درخشد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت فوتبال در کنار ایجاد نشاط، سرزندگی و ارتقا ویژگی‌های روحی و روانی می‌تواند زمینه‌ساز تحولی خوب در جامعه باشد که قطعاً استان اردبیل به دلیل شرایط و موقعیت خاص از بسترهای بسیار مناسب برای توسعه گردشگری ورزشی بهره‌مند است.
بدری در ادامه سخنان خود افزود: ما به راحتی می‌توانیم در شهرهایی همچون اردبیل، سرعین و نیر از امکانات و موقعیت‌های به وجود آمده استفاده کرده و زمینه احداث کمپ‌ها و ورزشگاه‌های اختصاصی را برای رشته‌های جذاب همچون فوتبال، والیبال و اسکی فراهم کنیم تا در طول سال از این طریق زمینه درآمدزایی بیشتر برای اهالی استان فراهم آید.
وی با قدردانی از تلاش استانداران سابق و همچنین مدیران کل ورزش و جوانان در سال‌های اخیر برای برگزاری رویدادهای مختلف ملی، ‌بین‌المللی و جهانی در اردبیل بیان کرد: ما میزبانی شایسته‌ای را در رشته‌هایی همچون والیبال و کشتی تجربه کردیم و امیدواریم در سال‌های آینده به واسطه این بستر و شرایط مناسب میزبانی‌های دیگری را نیز در استان اردبیل شاهد باشیم.
بدری به وضعیت نامناسب ورزش فوتبال در این استان به ویژه فوتبال شهرداری اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ما در دوران مسؤولیت خود در شهرداری سعی کردیم تا تیم‌ فوتبال شهرداری را از دسته دو به دسته یک ارتقا دهیم اما در شرایط کنونی به دلایل مختلف این تیم اوضاع نامناسبی دارد به طوریکه حتی در دسته سه نیز امکان ادامه رقابت برای این تیم مهیا نیست.
وی با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌ها برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل و متلاشی شدن اسکلت و بدنه این تیم خاطر نشان کرد: ‌آنهایی که مدعی هستند شهرداری نمی‌تواند تیم‌داری کند، حرف صحیح و درستی را نمی‌زنند چرا که در بسیاری از استان‌ها همین شهرداری‌ها هستند که تیم‌های فوتبال و حتی سایر رشته‌ها را دارند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار کرد: فوتبال ما به دلیل غفلت و بی‌توجهی دچار آسیب و ضربه بسیار شدیدی شده در حالی که ما به راحتی می‌توانیم در رده‌های مختلف سنی از نونهالان گرفته تا جوانان و بزرگسالان در رشته‌ فوتبال زمینه حضور مخاطبان علاقمند و جوانان پرشور را در ورزشگاه‌ها فراهم آوریم.
بدری به مزایای فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی در ایجاد سرگرمی سالم برای جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: همین که صدها جوان به دنبال برگزاری یک مسابقه ساعت‌های مدیدی شاد و مسرور می‌شوند و زمینه تفریحات سالم برای آنها فراهم می‌آید، ‌برای همه ما کافی است.
وی از سفر قریب‌الوقوع مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی به اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ‌در این سفر که اوایل سال آینده انجام می‌شود،‌ امیدواریم زمینه تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه تکمیل ورزشگاه علی دایی فراهم آید.
بدری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سه نماینده مرکز استان تلاش کردند تا 1.5 میلیارد تومان بودجه عمرانی را در حوزه ورزش برای چهار شهرستان اردبیل، ‌نیر، نمین و سرعین در سال آینده در نظر بگیرند تا برخی از زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان‌ها فراهم آید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جامعه شهرداری فوتبال مجلس شورای اسلامی ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد

علیمردان خزاعی گفت: وظیفه ما اطلاع‌رسانی بود و کشاورزان نیز از نظر‌های ترویجی کارشناسان این اداره به موقع استفاده کرده و وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: هفته گذشته و همزمان با سرتاسر استان خراسان رضوی نیز، اجرای رزمایش مبارزه با آفت سن غلات و رژه خودرویی با کمک دیگر دستگاه‌های مرتبط نظیر دامپزشکی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، سپاه و بسیج سازندگی، کارشناسان طرح همگام با کشاورز، پلیس راهور و نیروی انتظامی در مزارع این شهرستان برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوار گفت: در این عملیات، مبارزه شیمیایی در مزرعه آلوده به آفت سن غلات در سطح ۱۲ هکتار انجام شد.

خزاعی، سن غلات را یکی از مخرب‌ترین آفات شناخته شده دانست و افزود: اگر به موقع با این آفات مبارزه نشود، خسارات جبران ناپذیری برای مزارع خواهد داشت و از اوایل فصل بهار و با افزایش دما در مزارع، شروع به طغیان می‌کند.

وی با بیان این که غلاتی، چون گندم و جو از جمله محصولات راهبردی محسوب می‌شود و باید به بهترین نحو کاشت و برداشت شود ادامه داد: به طور قطع، کنترل سن غلات در مرحله مادری به ویژه با استفاده از سموم "میکروکپسول"، به دلیل ماندگاری زیاد در مزرعه بسیار راحت‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!
  • آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • غذا‌هایی که ما را نابود می‌کنند