Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در متن این پیام آمده است :

"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است

آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد در سال نو 365 روز سلامتی، شادکامی، پیروزی، امید، مهر، صلح و عشق را برای شما عزیزان آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمن ها ابزار های جدیدی هستند که بهترین شیوه برای حل مشکلات جامعه و زیر پوست شهر و همچنین مشارکت بیشتر مردم بخصوص جوانان و مشکلاتشان در تصمیم گیری قلمداد میشود.

در شرایط سخت اقتصادی کشور یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی توانمندی بخش خصوصی و اشتغالزایی و کارآفرینی است

سفیر کارافرینان با برگزاری دوره های حرفه ای کسب و کار و کارافرینی بصورت پودمانی در سال 97 به این مهم نائل امده است و در پرورش کارافرین در استان البرز نقش بسزایی ایفا کرده و امید است در سال جدید سفیر کارافرینان بتواند خدمات اموزشی بیشتری به جوانان ارائه دهد سفیر کارافرینان همچنین میزبان کارگاه های اموزشی حرفه ای کسب و کار و کارآفرینی با هدف ایجاد شغل و کسب و کار و پرورش کارافرین خواهد بود.

امید دارم تا در سال جدید جوانان عزیز کشورم خودکفا، کارامد و کارافرین باشند

امیدوارم تا جوانان امسال با مشاغل جدیدی مواج شوند.

سفیرکارآفرینان در سال 98 با قدرت هر چه تمام تر پیشتاز در جهت امور اموزش جوانان خواهد بود تا به این مهم که اشتغال جوانان بصورت چشمگیر است برسد.

به امید فردا و فرداهایی بهتر

سفیر کارآفرینان

رئیس مجمع جوانان استان البرز

 عباس غیاثی"

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز جامعه سال نو کسب و کار مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، زاهدی سفیر تاجکستان در ایران گفت: دورنمای کشور تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری در بندر چابهار خیلی روشن و‌امید بخش است و باور داریم که این بندر یکی از صحنه‌های همکاری دوجانبه ایران و تاجیکستان برای رونق تجارت و حمل ونقل است.

معاون وزیر حمل و‌نقل و‌سفیر تاجیکستان در ایران افزود: درگذشته ما ازتوانمندی‌ها و‌ظرفیت‌های بندرچابهار خیلی شنیده بودیم، اما امروز با سفر به این بندر برای ما مشخص‌شده که چابهار در زمینه سرمایه گذاری، از ظرفیت بالای برخوردار است.

سفیر کشور تاجیکستان در ایران، افزود: سال گذشته ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران به تاجیکستان سفر کرد که در آن سفر تفاهم نامه همکاری‌هایی برای مراودات تجاری بین دو کشور ایران و تاجیکستان، با محوریت بندر چابهار به امضا رسید که امروز برای اجرایی کردن این تفاهم نامه‌ها ما به بندر چابهار سفر کرده ایم تا ضمن بررسی فرصت‌های تجاری در بندر چابهار، زمینه را برای سرمایه گذاری مهیا کنیم.

همچین شایسته مرادزاده معاون‌حمل و نقل کشور تاجیکستان در بازدید از بندر شهید بهشتی گفت: بندر چابهار برای کشور تاجیکستان که مردمانش با مردم ایران غرابت فرهنگی دارند، یک‌ بندر جدید و‌مفیدی برای رونق تجارتِ دو کشور است که همکاری دوکشور برای کشور تاجیکستان بسیارخوب است.

وی گفت: بندر چابهار برای کشور تاجیکستان که در خشکی محصور است، نزدیکترین مسیر برای تجارت کالا است و از مسیر دریا به دیگر نقاط دنیا است.

شایسته مرادزاده بیان کرد: کشور تاجیکستان برای داشتن یک مرکز لجستیکی در بندر چابهار، برنامه ریزی‌هایی پیش بینی کرده است که امیدواریم مفید واقع شود.

دیگر خبرها

  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم