Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی تاکامی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: در حال حاضر تیم های امدادی در تمامی مناطق سیل زده مرکز و شرق استان در حال انجام عملیات پاکسازی هستند و رفته رفته به پایان عملیات نزدیک می شویم. 
وی با بیان اینکه وسعت مناطق سیل زده عملیات امداد رسانی و پاکسازی را زمان بر کرده است، افزود: بارش سنگین برف در ارتفاعات و جاری شدن سیل در پایین دست و حجم عظیم گل و لای و نخاله های جنگلی عملیات امدادی را مختل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران اظهار داشت: پشتیبانی مردمی در پیشروی پاکسازی و امداد رسانی موثر بوده و توانستیم به تمامی سیل زدگان بر حسب اولویت خدمات ارائه دهیم. 
** مناطق گردشگری در حال پاکسازی هستند 

محمدی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مناطق گردشگر پذیر مرکز و شرق استان خسارت زیادی دیده است ، گفت: شهرداری ها به صورت شبانه روزی در حال پاکسازی اماکن گردشگری همچون پارک ها و اقامتگاه های گردشگری هستند. 

وی همچنین به اعزام ادوات امدادی از شهرهای غرب و مرکز استان به مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: هماهنگی مناسبی در امداد رسانی و پاکسازی ها وجود دارد. 


مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران اعلام کرد: در روزهای اخیر به دلیل مسدود بودن مسیر برخی از روستاهای کوهستانی به علت بارش سنگین برف ، عملیات امداد رسانی و رساندن مواد غذایی با کوله پشتی توسط نیروهای هلال احمر انجام شد.

وی گفت:در حال حاضر ماشین الات سنگین مشغول پاکسازی مسیر های کوهستانی روستاهای گرفتار در برف هستند ، اما حجم برف بخصوص در منطقه کیاسر زیاد و عملیات زمان بر است. 

به گفته محمدی برای روستاهای گرفتار در برف مسیر های دسترسی فرعی وموقت باز شده است.

براثر وقوع سیل اوایل هفته جاری در استان مازندران علاوه خسارت به یکهزار و 500 واحد مسکونی به ابنیه و جاده، مزارع کشاورزی خسارت وارد شد و سه نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.
باران سیل آسا زمستانی اوایل هفته جاری در مازندران طبق گزارش هواشناسی در سه دهه اخیر بی سابقه بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق

به علت بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی، دو محور مواصلاتی در شرق هرمزگان مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: اکنون محور جکدان به جاسک در محدوده رودخانه شریفی و محور گوهران به قلعه گنج در محدوده آبنمای گوهران مسدود است و تلاش برای بازگشایی این دو محور ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: به علت بارندگی، برق لاورمیستان بستک و غرب قشم نیز قطع شده است.

وی گفت: مأموران اتفاقات برق در حال رفع مشکل برق این مناطق هستند.

بر اثر بارش باران، محور بندرخمیر به بندرلنگه در کیلومتر ۱۵، محدوده آبنمای کنخ مسدود است. رانندگان می‌توانند از محور جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه رفت و آمد کنند.

برق برخی از مناطق هرمزگان وصل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از وصل شدن برق روستای لاورمیستان شهرستان بستک و جزیره هرمز که بامداد امروز بر اثر بارندگی قطع شده بود، خبر داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون برق برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس و غرب جزیره قشم قطع است، گفت: تلاش برای وصل برق تمام مناطق استان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، با ورود سامانه بارشی به بندرعباس برق قسمت‌هایی از محله گلشهر شمالی نیز قطع شد که براساس گزارش‌های مردمی برق منازل در خیابان دانشگاه و خیابان کشاورز این منطقه نیز تاکنون قطع است.

کد خبر 745176

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • وضعیت عادی هوا در جزیره کیش
  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس