Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@07:13:20 GMT

بازیگر مشهور ایرانی در سوئد درگذشت / آخرین روز سال 97 +عکس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۱۴۶

بازیگر مشهور ایرانی در سوئد درگذشت / آخرین روز سال 97 +عکس

رکنا: محمد مطیع بازیگر سرشناس ایرانی که مدت‌ها بود خارج از کشور زندگی می‌کرد، در پایان سال ۱۳۹۷ درگذشت.

خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها و نقل قول‌ها از اطرافیان این بازیگر نشان از آن دارد که او در منزل شخصی خود در شهر گوته‌بورگ سوئد دارفانی را وداع گفته است و در این میان احتمال درگذشت او براثر سکته قلبی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطیع که با کارگردانانی چون بهرام بیضایی، علی حاتمی، داریوش مهرجویی، بهروز افخمی، واروژ کریم مسیحی، داریوش فرهنگ، بهروز افخمی، سیروس الوند، کامران قدکچیان و محمدرضا ورزی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همکاری داشته، کار هنری خود را از سال‌ها قبل در دهه ۴۰ با بازیگری تئاتر آغاز کرده بود.

از جمله آثاری که می‌توان بازی‌های مطیع را در آن به تماشا نشست می‌توان به «هزار دستان»، «سلطان و شبان»، «کوچک جنگلی»، «امیر کبیر»، «تبریز در مه» و فیلم‌هایی از جمله «دایره مینا»، «کلاغ»، «تکیه بر باد»، «گفت هرسه نفرشان»، «آقای هیروگلیف»، «آوار» و «گردبار» اشاره کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سوئد عکس مشهور ایرانی درگذشت عکس چهارشنبه سوری جوان فیلم تهران حوادث چهارشنبه سوری حوادث چهارشنبه سوری تهران حادثه چهارشنبه سوری تهران ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد

عطیه نوری دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد طی پیامی در توییتر خود از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس سوئد خبر داد.

عطیه نوری در صفحه مجازی خود نوشته است: پس از ساعت‌ها بی‌اطلاعی از برادرم که برای ملاقات با پدرم رفته بود متوجه شدیم ظاهرا مجید توسط پلیس سوئد بازداشت شده است فعلاً از جزئیات ماجرا بی‌خبریم.

گفتنی است، حمید نوری ۱۸ آبان ۹۸ حین ورود به فرودگاه استکهلم توسط پلیس سوئد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. محاکمه نوری به اتهام زندانبانی اعضای گروهک تروریستی منافقین، ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ آغاز شد و بررسی پرونده ۹۲ جلسه به طول انجامید. سرانجام ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ دادگاه سوئد برای وی رأی حبس ابد صادر کرد.

کد خبر: 1225495 برچسب‌ها حقوق بشر

دیگر خبرها

  • پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد
  • مجید نوری بازداشت شد
  • از شوک داریوش مهرجویی تا داغ کرمان
  • بیتا فرّهی؛ مهشید به هامون پیوست...
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • «بهروز واحدی»؛ اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت یک مستشار ایرانی در دیرالزور سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس