Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:11:16 GMT

تصادف پراید با اتوبوس در خور و بیابانک 2 کشته داشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۱۵۵

تصادف پراید با اتوبوس در خور و بیابانک 2 کشته داشت

رئیس اداره هلال احمر خور و بیابانک روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصادف در ساعت پایانی سال 97 رخ داد که به محض اطلاع نیروهای پلیس ، امدادی و اورژانس و راهداری به محل حادثه حاضر شدند.
حسین ایرجی گفت : در این حادثه یک مرد 39 ساله و دختر 18 ساله در دم جان باختند.
وی خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه پس از انتقال به بیمارستان شادن یغمایی شهر خور برای ادامه درمان به نایین اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی جمعیت هلال احمر خوروبیابانک دارای دو پایگاه امداد جاده ای، یک دستگاه ست نجات، 2 دستگاه کامبی توز، 2 دستگاه آمبولانس و 45 امدادگر است .
به گفته کارشناسان یکی از عوامل تصادفات در راه های خور و بیابانک دو طرفه بودن جاده ها، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توجه به جلو است.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
واژگونی خودرو یکی از چالشهای اساسی و دنباله دار محورهای کویری ایران سالانه میلیارد ریال به اقتصاد ملی و جامعه خسارت وارد می کند.
در زمان حاضر 2 هزار و 400 کیلومتر آزاد راه، 15 هزار و 400 کیلومتر بزرگراه و 23 هزار و 800 کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد و
همچنین حدود 47 هزار و 263 کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌ گیرد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
این در حالی است که سالانه 17 هزار نفر در اثر سوانح جاده ای به خصوص در جاده های کویری کشور جان خود را از دست می دهند و 250 هزار نفر نیز مصدوم می شوند.
شهرستان خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.
9860/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس بیمارستان جامعه خستگی و خواب آلودگی قوانین راهنمایی و رانندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم

سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند به صورت همزمان منحرف شدند. - اخبار استانها -

محمد امین نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند، سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

وی افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت