Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:12:03 GMT

سال 97 برای کاشان سرشار از رویدادهای افتخارآمیز بود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۱۶۵

سال 97 برای کاشان سرشار از رویدادهای افتخارآمیز بود

به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو یادآور شده است: حضور یکپارچه مردم دارالمومنین کاشان در جشن گردهمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار پایتختی کتاب کشور و راه اندازی رادیو از دیگر افتخارهای مردم این شهرستان در سال گذشته بود.
وی درخشش جوانان و نام آوران در میدان های علمی، فرهنگی و ورزشی از دستاوردهای بزرگ در عرصه های تولید و صنعت تا کسب عنوان شایسته شهر ملی نساجی سنتی را که در سایه امید، وفاق و همدلی از دیگر افتخارهای کاشان در سال گذشته برشمرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کاشان در ادامه این پیام نوروزی از همراهی و پشتیبانی امید بخش عموم مردم فهیم این شهرستان و اهتمام همه همکاران از جمله مدیران، کارکنان و فعالان بخش های دولتی، عمومی و غیردولتی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی، امنیتی، انتظامی،‌ نظامی، قضایی و همچنین اصحاب محترم رسانه و سازمان های مردم نهاد قدردانی کرد.
وی همچنین با گرامیداشت میلاد فرخنده امیرالمومنین حضرت علی (ع)، فرا رسیدن سال جدید را به محضر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و مردمان سرزمین نوروز تبریک گفته و برای تمامی هم میهنان در سراسر ایران عزیز، به ویژه شهروندان دیار نخستین‌ها از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون آرزو کرده است.
6136/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پیروزی انقلاب اسلامی رییس جمهوری مقام معظم رهبری نساجی مردم نهاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان، اظهار کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ظهر امروز و ادامه  آن تا اواسط روز آینده، لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری نمایند.

وی افزود: روستاهای خرمدشت،چالقره، خنب، جزه، دره، یزد آباد، لتحر، بلوار امام رضا(ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

وی گفت: گروه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان  درحال امدادرسانی در مناطق آب گرفته هستند و آسیب وارده پس از ارزیابی گزارش خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟ خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور

دیگر خبرها

  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات افتخارآمیز آمریکا تبدیل شده است
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است