Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ورود این تعداد زائر و مسافر از ۲۵ تا ۲۹ اسفند گذشته به خراسان رضوی در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱.۲ درصد کمتر شده است.

وی ادامه داد: ۲۷۲ هزار و ۲۵۵ نفر از این زائران و مسافران با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به خراسان رضوی سفر کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ۱۰۳ هزار و ۴۶۹ نفر هم با قطار وارد مشهد شده اند. شمار مسافران ریلی نوروز امسال نسبت به پارسال ۱.۳ درصد بیشتر شده است.

وی تعداد زائران و مسافرانی را که در همین مددت با استفاده از هواپیما به مشهد سفر کرده اند نیز ۵۴ هزار و ۸۰۲ نفر اعلام و بیان کرد: این تعداد نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷.۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

فروزان افزود: زائران و مسافرانی نیز که طی روز‌های ۲۵ تا ۲۹ اسفند گذشته با خودروی شخصی وارد خراسان رضوی شده اند سه میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۸۴ نفر هستند که نسبت به پارسال ۱.۹ درصد بیشر است.

وی گفت: طی روز‌های ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه دو میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۰۴ مسافر و زائر وارد شهر مشهد شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ز

افزایش ورود زائران رضوی نسبت به سال گذشته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد

محمد غیوری گفت: وزش باد یکی از پدیده های غالب در روزهای گذشته بوده است که شاخص کیفیت هوا را در بیشتر نقاط استان ناسالم کرده است.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، از میزان آلایندگی ها در سطح استان کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در شرایط بهتری قرار می گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای پایانی هفته جاری، بارش باران همراه با رعد و برق و تگرگ در سطح استان شدت می گیرد که وقوع سیلاب در مناطق شمالی و غربی دور از انتظار نخواهد بود.

غیوری افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با ۶ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۳ تا ۲۶ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۷ درجه در نوسان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره
  • اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد
  • اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد+ جزئیات