Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@16:57:19 GMT

چالشی زیبا برای پاکسازی طبیعت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۲۰۶

چالشی زیبا برای پاکسازی طبیعت

با گسترش فضای مجازی، هشتگ‌ها و چالش‌های گوناگونی به وجود آمده‌اند که برخی از آنها، بسیار زیبا و مفید هستند. یکی از این چالش‌ها، چالش پاکسازی طبیعت است.


سالانه حدود 1.3 میلیارد تن، زباله توسط بشر تولید می‌شود که مقدار زیادی از آن در طبیعت رها می‌شود. در چالش طبیعت بدون زباله، از مردم سراسر دنیا دعوت می‌شود تا برای نجات کره‌ی زمین از زباله‌ها، در مناطقی از طبیعت که نیاز به پاکسازی دارد، تصویری گرفته و پس از تمیز کردن آن محیط، تصویر دیگری را به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
از دوستداران طبیعت و محیط زیست دعوت می‌کنیم به این چالش زیبا پیوسته تا هم‌زمان با تولد دوباره‌ی طبیعت، محیط زیست را از زباله‌ها پاک کنیم.
برای دیدن تصاویری از چالش پاکسازی طبیعت، با ما همراه باشید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیأت‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست به انجام رسید.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضاهای عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

کد خبر 6087462

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • محیط زیست و پسماند از مهم‌ترین چالش های امروزی بشر است