Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل روابط عمومی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره اعلام کرد که هزینه ویزا میان ایران و عراق از اوایل ماه آوریل لغو می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری وطن، محمد اسماعیلی، مدیر روابط عمومی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره اعلام کرد که لغو هزینه ویزا میان ایران و عراق از اوایل ماه آینده میلادی (آوریل) اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت که جمهوری اسلامی ایران در تمام گذرگاه‌های مرزی خود با عراق از ویزاهای الکترونیکی استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سفر اخیر خود به بغداد اظهار داشت: در مذاکرات با نخست وزیر عراق توافق شد که روابط مردم با یکدیگر بیش از پیش تسهیل شود و در همین راستا ایران اعلام می‌کند که برای ویزا مبلغی را دریافت نمی‌کند و طرف عراقی هم بعد از این اعلام، اعلام می‌کند که این کشور هم مبلغی را دریافت نخواهد کرد.

رئیس جمهور افزود: طرف عراقی در شرایط فعلی ترجیح می‌دهد روند صدور ویزا اجرا شود اما مبلغی برای ویزا دریافت نشود که این حرکت گامی در روند تسهیل روابط دو ملت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنسولگری ایران در عراق پاسپورت ایران وعراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری برای حجم مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری روابط تجاری ایران و پاکستان
  • رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می‌کند
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق
  • جنگنده‌های «سوخو ۳۵» در راه تهران
  • تحویل یک جنگنده روسی سوخو ۳۵ به ایران در چند روز آینده؟
  • اولین محموله جنگنده‌های سوخو ۳۵ در راه تهران