Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بارندگی شدیدی که از عصر یکشنبه 26 اسفند ماه در مازندران باریدن گرفت سبب جاری شدن سیلاب در چند نقطه از شهرستان های مرکزی استان شد.
شدت بارندگی به حدی بود که بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر برای جلوگیری از بحران احتمالی طغیان رودخانه تلار، پل چهار روستا در دهستان بالاتجن این شهرستان را مسدود کرد تا از احتمال خسارت جانی و مالی در بین مردم جلوگیری شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمزه خانی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : طی چند روز گذشته به دلیل شدت بارندگی در شهرستان قائمشهر، پل بالارستم در دهستان بالاتجن را مسدود کرده بودیم تا بتوانیم از خسارت مالی و جانی در بین اهالی آن منطقه جلوگیری کنیم .
وی با اعلام اینکه امروز شاهد تخریب پل بالارستم بوده ایم، گفت که به دلیل تخریب این پل، راه ارتباطی 15 روستا و شهرک صنعتی که از این پل استفاده می کردند قطع و اهالی این روستاها دیگر قادر به استفاده از این راه نیستند .
پل فلزی ، قدیمی و باریک روستای بالا رستم بر روی رودخانه تالار مسیر فعلی تردد به ناحیه صنعتی سنگتاب سالها قبل توسط اهالی چند روستا از جمله بالا رستم ، سمنا کلا و آهنگرکلا ساخته شد.
بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر با تاکید براینکه شهروندان می توانند از مسیرهای فرعی برای رسیدن به شهرستان قائمشهر استفاده کنند ، اظهار کرد : مسیر سنگ کتی و کیاکلا مسیرهای فرعی برای استفاده از اهالی آن منطقه به شهر است .
خانی با اعلام اینکه درست است که راه فرعی مسافت روستائیان به شهر را طولانی تر می کند ، ادامه داد : اما شهروندان باید صبوری کنند تا بتوانیم مشکل این پل را هر چه زودتر حل کنیم .
وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از احتمال خسارت جانی و مالی سه پل دیگر هم که بر روی رودخانه تلار واقع شده بود را مسدود کرده ایم ، گفت: این پل ها در روستاهای حاجیکلا قلزم ، اسکندرکلا و ملک کلا از دهستان بالاتجن واقع شده و در صورت تائید وضعیت آب و هوایی نسبت به باز شدن این پل ها اقدام خواهیم کرد.
رودخانه تلار در مسیر جاده قائمشهر به بابل واقع شده است .
7334/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 شهرستان قائمشهر پل دهستان بالاتجن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است

رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر این جمعیت برای امداد رسانی حوادث ناشی از بارندگی ها در نقاط مختلف استان خبر داد

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند، تصریح کرد: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

فلاح با بیان اینکه شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان کرمان تکمیل هستند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • بارش باران بهاری و جاری شدن سیل در رودخانه شور دهستان گرده کوه +فیلم
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان