Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید سلاجقه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز کار ستاد اسکان آموزش و پرورش از 27 اسفند ماه سال گذشته در استان کرمان افزود: تاکنون چهار هزار و 595 خانوار در ستاد اسکان آموزش و پرورش کرمان پذیرش شده اند.
وی ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد در زمینه پذیرش خانوار و 19.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد در زمینه پذیرش افراد رشد داشته است.
سلاجقه اظهار داشت: 9 هزار و 810 نفر در ستاد اسکان این نهاد از ساعت 24 شب گذشته تاکنون در کرمان پذیرش شدند.
وی تصریح کرد: 2 هزار و 323 خانوار در قالب 22 هزار و 563 نفر روز فقط امروز اول فروردین در این ستاد پذیرش شده اند.
استان کرمان با سابقه تمدنی و فرهنگی دیرینه و غنی دارای بناها و محوطه های باستانی و تاریخی فراوانی است که از مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی بشمار می رود.
این استان هفت اثر جهانی، 700 اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی را در خود جای داده است.
کرمان آثار باغ شاهزاده، روستای دستکند میمند، کویر لوت و قنات های گوهرریز جوپار، اکبر آباد و قاسم آباد بم را در فهرست آثار جهانی دارد.
3029
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش استان کرمان باستانی گردشگران داخلی و خارجی پذیرش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها