Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:35:27 GMT

نمادهای نوروز در آستارا نصب شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۳۶۰

نمادهای نوروز در آستارا نصب شد

شهردار آستارا روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نمادهای نوروز در فضایی به مساحت 12 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 30 میلیون ریال در معرض دید قرار گرفته و یک هزار هکتار از معابر و جداول، پاکسازی و رنگ آمیزی و 2 کمپ اقامتی با ظرفیت 400 خانوار آماده شده است.
جواد معیتی با بیان این که آستارا جزو چهار شهر گردشگرپذیر گیلان است اظهار داشت: 20 هزار نسخه دفترچه معرفی اماکن گردشگری و نقشه راه ها در ایستگاه های جمعیت هلال احمر توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طرح سالمسازی دریا با 10 هکتار مساحت دارای نمازخانه، حمام، اتاق مدیریت و پذیرش، سرویس بهداشتی، آمفی تئاتر روباز، زمین های ورزش، پارکینگ، آلاچیق، پارک کودک و شناگاه های مردان و زنان برای استفاده گردشگران آماده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با 13 هتل، 9 هتل آپارتمان، هفت مهمانپذیر و 26 واحد پذیرایی بین راهی، آماده استقبال از مسافران نوروزی است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان استقبال از مسافران نوروزی زمین مردان و زنان نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری

سجاد یزدانی شهردار منطقه پنج کرمانشاه، در حاشیه افتتاح پروژه‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت این سه پارک در سه شهرک نساجی، نصر و جهاد، گفت : مساحت این سه پروژه مجموعا ۲۲ هزار متر مربع می‌باشد.

به گفته یزدانی، برای راه‌اندازی این سه پارک حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی افزود: پارک شهرک نساجی با مساحت ۹ هزار متر مربع با صرف اعتبار شش میلیارد تومان، پارک شهرک جهاد به مساحت هفت هزار مترمربع با اعتبار پنج میلیارد تومان و پارک شهرک نصر به مساحت شش هزار مترمربع با اعتبار چهار میلیارد تومان احداث شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سه پارک، تعداد پارک‌های سطح منطقه پنج شهرداری کرمانشاه به ۳۹ پارک رسیده و تمام شهرک‌های این منطقه صاحب پارک هستند.

وی مساحت فضای سبز این منطقه را ۲۰۳ هکتار اعلام کرد.

به گفته شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه سرانه فضای سبز این منطقه ۱۰ مترمربع است که بالاتر از استاندارد‌ها بوده و از میانگین فضای سبز سایر مناطق شهر کرمانشاه بالاتر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان شخم زده شد
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری