Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور عشایری شیروان گفت: با اجرای طرح علوفه کاری با سامانه آبیاری زیر فشار، ۱۰ منطقه روستایی و عشایری این شهرستان از مزایای آن برخوردار شدند.

علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: این طرح علوفه کاری در سطح 220 هکتار از زمین های پایین دست سد گلیل شیروان اجرایی شده است و تاکنون 120 خانوار عشایری نسبت به تولید بخشی از علوفه مورد نیاز خود در این طرح اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این طرح به صورت آبیاری زیر فشار و مکانیزه به عشایر این شهرستان واگذار می شود تا بتوانند از سامانه های نوین آبیاری برای علوفه کاری استفاده کنند.


ابراهیمی، کاهش هزینه تولید علوفه و افزایش بازده تولید، استفاده بهینه از اراضی بایر و بلااستفاده، اشتغالزایی مولد و پایدار در منطقه، افزایش سطح درآمد و کاهش قیمت تمام شده محصول را از جمله اهداف طرح عنوان کرد.


رئیس اداره امور عشایری شیروان گفت: در این طرح تعیین الگوی کشت با توجه به نیاز آبی منطقه توسط جهاد کشاورزی و تولید محصول علوفه ای مناسب برای عشایر را می توان پیش بینی کرد.
 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف خبرگزاری شبستان ایام نوروز چهارشنبه سوری شبستان اعتکاف ماه رجب نوروز امام جواد شهرستان آران و بیدگل عشایر شیروان علوفه کاری سیستم آبیاری تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان گفت: زنان خانه‌دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بعد آنها از یکم فرورین سال۱۳۹۶ است تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند برای بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق، بصورت رایگان نام نویسی کنند.
نوید جعفرپور افزود: این قانون از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اجرا می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرهرمزگان افزود: در این مرحله، مادران دارای سه فرزندِ در قید حیات و دارای تابعیت ایرانی با مراجعه به سایت roostaa.ir و ورود به بخش «ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل)» می‌توانند نام نویسی کنند.

بیشتربخوانید:معرفی کارفرمایان برتر حوزه تامین اجتماعی هرمزگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی