Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:39:18 GMT

راه نجات اقتصاد کشو رونق تولید است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۳۹۷

راه نجات اقتصاد کشو رونق تولید است

زنجان - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: راه نجات اقتصاد کشور در شرایط کنونی رونق تولید و حمایت قوای سه گانه برای اشتغال بیشتر است.

فریدون احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب با عنوان رونق تولید افزود: پیام نوروزی معظم له در سال 98، در راستای فرمایشات ایشان در سال قبل مبنی بر حمایت از کالای ایرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال، باتدبیر و بینش بالا شعاری مهم را با هدف توجه عموم و قوای سه گانه مطرح می کنند که در سال جدید نیز این مهم به درستی انجام گرفته است.
این نماینده مجلس ادامه داد: تولید رکن اقتصاد هر کشوری محسوب می شود و برای رونق بیشتر چاره ای جز حمایت روز افزون از این حوزه نیست و لزوم توجه بیش از گذشته آن، ضروری است.
وی اضافه کرد: باوجود فشار و توطئه های مختلف از سوی دشمنان حوزه تولید به روند فعالیت خود ادامه می دهد، و برای غلبه بر مشکلات نیز حمایبت های همه جانبه برای تحقق شعار سال از سوی مجلس شورای اسلامی، قوای مقننه و قضائیه نیز اهمیت ویژه ای دارد.
احمدی تاکید کرد: برای چیرگی بر مشکلات کنونی و ایستادگی مقابل توطئه ها، رونق تولید و حمایت های روز افزون از این بخش است و معضلاتی نظیر گرانی و بیکاری در سایه توجهات این حوزه برطرف می شود.
وی اظهار داشت: رونق چرخ های تولیدات کشور صدها مشکلات ریز و درشت را برطرف می کند و بهبود این بخش چشم انداز بهتری را فراهم می کند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان به زعم تصورات خود تحریم های فلج کننده را مایه رکود و به زمین خوردن تولیدات کشور می دانستند در حالی که این حوزه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور همه جانبه، انسجام، وحدت، همدلی ملت و مسئولان اثر بخشی و کارآیی تحریم ها را کاهش خواهد داد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب سال 98 را با عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد مجلس شوراي اسلامي صنايع ومعادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

وی گفت: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 745675

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند