Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، در این پیام محمدعلی طالبی آمده است: حکم میر نوروزی که بر زمین جاری می‌شود، شکوفه‌ها که از شاخ درختان سر بر می‌آورند و شوری که در طبیعت برای رستن و زیبا شدن درمی‌گیرد، پیش از هر چیز یادآورمان می‌شود که کرختی و رکود هیچ زمستانی ماندگار نیست و مادامی که امید هست، هیچ سرمایی توان فسردن روح انسانها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام افزوده است: یزد، این میراث ارزشمند جهانی، خود را با گامهای بهار هماهنگ کرده و این سرزمین قد کشیده در بستر خشت و آفتاب و این جهان خفته در آغوش کویر، برای میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی مهیا شده تا از این رهگذر و فرصت مغتنم، زیبایی های کم نظیرش را به رخ کشیده و توانمندی های ممتازش را در حوزه گردشگری، به عالی ترین شکل ممکن عرضه نماید.
در پایان پیام استاندار یزد عنوان شده: مانند همه هم استانی های عزیز و سختکوشم در جای جای این استان بلند آوازه، فرارسیدن بهار و گره گشایی طبیعت به سرپنجه تدبیر خداوندی را تبریک می‌گویم و امیدوارم که سال 1398، سال آبادانی و بالندگی روز افزون ایران عزیز بوده و این سال، سرآغازی نو و مبارک برای تحول در مسیر توسعه و اعتلای یزد، با مشارکت فعالانه و مسئولانه یکایک مردم دوست داشتنی، مهربان و بهار طینت استانم، یزد باشد. و آرزو می‌کنم سال پیش رو برای همگان سالی پر از شور و امید و نشاط و نیز سالی همراه با بهروزی و سعادت برای همه، سال چیرگی بر مشکلات و تبدیل ناخرسندی ها به بهترین احوال باشد.
6014/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 روابط عمومی زیبایی گردشگران و مسافران نوروزی گردشگری یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل