Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:07:37 GMT

تردد در تمامی راه های کرمانشاه با سهولت جریان دارد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۴۳۰

تردد در تمامی راه های کرمانشاه با سهولت جریان دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ 'محمد حیدری' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده ترددها در محور کرمانشاه - بیستون، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب - قصرشیرین، حمیل - ایلام و روانسر- جوانرود- پاوه در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون حادثه رانندگی خاصی نداشته ایم و امیدوارم رانندگان با رعایت قوانین و توصیه های پلیسی، بهار خود و دیگران را به خزان تبدیل نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حیدری تصریح کرد: عمده تصادفات رانندگی در 6 محور استان شامل کرمانشاه به کامیاران، کرمانشاه به اسلام آبادغرب، کرمانشاه به روانسر، بیستون به سنقروکلیایی، روانسر به پاوه و قصرشیرین به سرپل ذهاب رخ می دهد.
رئیس پلیس راه استان افزود: از همین رو انتظاری که از رانندگان می رود این است در صورت تردد از محورهای یاد شده نهایت دقت و حوصله را به خرج داده و از شتاب و سرعت بیش از اندازه و همچنین سبقت های غیرمجاز خودداری کنند.
وی با بیان اینکه 40 درصد تصادفات به علت واژگونی خودرو و 70 درصد کل تصادفات نیز در جاده های اصلی اتفاق می افتد، به علل شکل گیری تصادفات نیز اشاره کرد و گفت: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با 38 درصد، عدم توجه به جلو با 22 درصد و انحراف به چپ با 12 درصد عمده ترین علل سوانح جاده ای هستند.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه 52 درصد افراد به دلیل ضربه به سر فوت کرده اند، به اهمیت بستن کمربند ایمنی اشاره کرد و گفت: رعایت این موضوع برای همه سرنشنیان خودرو الزامی و نقش قبال ملاحظه ای در کاهش صدمات وارده دارد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اعلام اینکه در طرح نوروزی پلیس، 105 گشت محسوس و نامحسوس در جاده های استان برای کمک به مردم و همچنین کنترل رفتار رانندگان حضور دارند، از بکار گیری 110 دوربین ثابت و سیار ثبت تخلف نیز در محورهای استان خبر داد.
وی تصریح کرد: در این میان راننده ای که در طول مسیر مرتکب سه تخلف سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ گردد، خودروی وی به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.
سرهنگ حیدری در پایان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز سال گذشته، 22 نفر جان خود را از دست داده و 270 نفر نیز زخمی شدند، ابراز امیدواری کرد تا رانندگان با رعایت قوانین و مقررات از بروز سوانح و حوادث جاده ای جلوگیری کنند.‌
استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
7458/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام تعطیلات نوروز تصادفات رانندگی دوربین رئیس پلیس راه استان رعایت قوانین و مقررات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود

 

مهرداد بذرپاش وزیر راه‌وشهرسازی در جلسه ستاد کمیسیون ایمنی راه‌ها با بیان اینکه طبق برنامه هفتم باید ۵۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جادهای کاهش یابد گفت: طبق آمارها باید سالانه ۱۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جاده ای کاسته شود به طوری که باید سالانه ۲ هزار نفر کم تر در جاده های کشور کشته شوند که رسیدن به این آمار بسیار دشوار است.

وی افزود: اقدامات میدانی برای رسیدن به این آمار بسیار مهم است و برای رسیدن به این هدف باید تمامی دستگاه ها به صورت جهادی تر و هم قسم تر در ستاد و در استان ها، شروع متفاوت تری داشته باشند.

او یادآور شد: نوروز ۱۴۰۳، هماهنگی میان دستگاه‌ها با کاهش جان‌باختگان جاده‌ای در طرح نوروزی همراه شد که آمار نهایی آن توسط مراجع مسئول اعلام خواهد شد؛ اما حتی یک جان‌باخته هم زیاد است و باید برای پیشگیری از آن تدابیری اتخاذ کرد.

 وی افزود: تحقق هدف‌گذاری کاهش ۱۰درصدی برنامه هفتم به‌عنوان نقشه مسیر، ایمنی بخشی به راه‌های کشور، در رأس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

 وزیر راه و شهرسازی رفع نقاط پرتصادف را یکی از اصلی‌ترین محورهای کار وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: در همین راستا در سال گذشته ۷۲۵ نقطه پر تصادف رفع شد و طبق هدف‌گذاری انجام شده با مجموعه پلیس، ۴۲۵ نقطه پر تصادف دیگر تا پایان دولت برطرف خواهد شد.

 همچنین در این برنامه سردار کمال هادیانفر معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: امسال باید بتوانیم هر جلسه ای که در کمیسیون ایمنی راه ها برگزار می شود باید مصوبات آن توسط دستگاه ها با جدیت بیشتری دنبال شود تا از تصادفات جاده ای در کشور جلوگیری شود.

وی افزود: باید به کشته های جاده ای کشور حساس باشیم و هر ۶۰ و یا ۷۰ نفری که در جاده های کشور کشته می شوند را جدی بگیری و باید بتوانیم با شرایط موجود این کشته ها را کاهش دهیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد