Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:18:18 GMT

سامانه سرد و بارشی جمعه از گلستان خارج می شود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۴۵۵

سامانه سرد و بارشی جمعه از گلستان خارج می شود

نوربخش داداشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه امروز هم به فعالیت خود ادامه داده و در نتیجه آن،بارندگی، وزش باد، بارش برف در ارتفاعات و مه گرفتگی در مناطق گوناگون استان پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: در نتیجه فعالیت این سامانه، آبگرفتگی برخی معابر به ویژه در غرب استان، کاهش دید، لغزندگی در مناطق دشت و اختلال در تردد جاده ای در مناطق کوهستانی به دلیل بارش برف دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: لازم است در این مدت دستگاههای مربوطه تدابیر لازم برای کاهش خسارت های احتمالی را اتخاذ کنند.
به گزارش ایرنا در مدت فعالیت این سامانه، بیشترین میزان بارندگی گلستان در ایستگاه باران سنجی سیمین شهر از توابع شهرستان ساحلی گمیشان به میزان 287 میلیمتر ثبت شد.
همچنین بارندگی در ایستگاه باران سنجی قلعه قره جلر گمیشان 240 و در شهر گمیشان 225 میلیمتر گزارش شد.
مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: سامانه سرد بارشی توام با تند باد باعث کولاک شدید در برخی محورهای کوهستانی استان شده ضمن اینکه سرعت وزش باد در برخی مناطق شهری به 108 کیلومتر بر ساعت رسید.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف وزش باد هواشناسی سامانه گلستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم

از ساعات بامداد امروز با فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان هرمزنشینان شاهد بارش باران و لطافت هوا بودند.

بیشتر بارش‌های این سامانه در مناطق غربی استان، جزایر خلیج فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه از شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد، اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در استان ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه از شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • آخرین اخبار از فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی