Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@08:17:17 GMT

تحویل سال در یادمان شهدا و بقاع متبرکه گرگان

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۴۵۷

تحویل سال در یادمان شهدا و بقاع متبرکه گرگان

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، این مراسم به صورت متمرکز در قالب طرح آرامش بهاری با حضور جمع گسترده ای از شهروندان در آستان امامزاده عبدالله شهرگرگان (ع) برگزار شد.
در این آیین معنوی، شهروندان گرگانی ضمن اقامه نماز با خواندن قران و دعای توسل همراه با زمزمه یا مقلب القلوب و الابصار، سال نو را آغاز کرده و شروع سال جدید و بهار را به همدیگر تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز با حضور در یادمان شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدای گرگان واقع در ناهار خوران و با برپایی سفره هفت سین در کنار مزار شهیدان سال جید را آغاز کردند.
به گزارش ایرنا ،همزمان با این مراسم، آیین های مشابهی نیز در دیگر امامزاده ها و بقاع استان برگزار شد.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سال نو سفره هفت سین طرح آرامش بهاری سال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار دوم که عصر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن مملو از تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مقابل تیم مهرام شهر قدس به برتری رسید و سری دوم نیمه‌نهایی را نیز به سود خود رقم زد.

مصطفی هاشمی در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، ویل چری و ارسلان کاظمی وارد زمین مسابقه کرد و شاگردان علی آرزومندی در تیم مهرام نیز با ترکیب ابتدایی محمد جمشیدی، سجاد مشایخی، سجاد پذیرفته، پیتر گرگوریان و الیجا هولمن پای به زمین گذاشتند.

بازی نخست دوتیم عصر جمعه با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به سود شهرداری گرگان پایان یافته بود. این مرحله از مسابقات به صورت ۳ برد از ۵ بازی در حال برگزاری است.

دیدار سوم دو تیم به میزبانی مهرام برگزار خواهد شد اما هنوز زمان آن از سوی فدراسیون اعلام نشده است. شهرداری گرگان با برتری مقابل لیموندیس شیراز و مهرام با شکست مس کرمان به این مرحله راه یافته است. تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی سه دوره اخیر این مسابقات است. این تیم پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه در بیروت دیدار رفت بازی فینال باشگاه‌های غرب آسیا را مقابل تیم الریاضی لبنان برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6084725

دیگر خبرها

  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد
  • مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد