Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد پنجشنبه روابط عمومی استانداری همدان، در متن پیام سید سعید شاهرخی آمده است:
به نام خدای مهربان
خدای تغییر دهنده حالت ها به احسن الحال خداوند بزرگ را شاکرم که تحول در طبیعت و فصلها را به عنوان نشانه ای از قدرت لایزال الهی و پایایی و پویایی زندگی قرار داد تا تحول فصول و بهار طبیعت، آغاز و بهانه ای برای تغییر نگرش و منش و فرصتی مغتنم جهت استعانت از خداوند باری تعالی باشد و انسان ها را مشمول 'حول حالنا الی احسن الحال' نموده و بندگانش را به سمت بهترین ها هدایت فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حلول سال نو و تقارن آن با ولادت امام علی(ع) را به ملت شریف و محب اهل بیت(ع) ایران اسلامی بویژه هم استانی های متدین و فرهیخته، تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از خیر و برکت و توفیق و تندرستی برای همگان مسألت می نمایم.
همدان در سال 97 به رغم مشکلات و فشارهای بسیاری که دشمنان اسلام برای برهم زدن برنامه های ایران اسلامی و سد راه پیشرفت و توسعه کشور داشتند، توانست سال خوب و پر توفیقی را سپری کند.
اوج این برنامه ها که نشانگر شکست دشمنان در انزوای ایران اسلامی بود، میزبانی از سفرا، وزرا و مدیران شرکت ها، گردشگران و سرمایه گذاران خارجی در استان در قالب دو برنامه همدان پایتخت گردشگری آسیا و نشست مجمع جهانی گردشگری ( UNWTO ) و برنامه های جانبی این دو رویداد مهم در سال 2018 در همدان بود.
همدان در سال 97 به مناسبت میزبانی رویدادهای 2018 در حوزه گردشگری بسیار خوش درخشید اما این پایان کار نیست و در سال 98 برنامه های آغاز شده ادامه خواهد یافت و ما سال 2019 میلادی را در همین مسیر قدم بر خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد در سال 2020 میلادی همدان با توجه به شایستگی ها، میزبان اجلاس جهانی طبیعت گردی باشد.
در این فرصت از همه گردشگران داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی برای حضور در همدان اولین پایتخت سرزمین مقتدر ایران و پایتخت گردشگری آسیا در سال 97، دعوت می نمایم و امیدوارم خاطرات خوبی از پایتخت تاریخ و تمدن ایران با خود به ارمغان برند.
در پایان از همراهی و همکاری خوب مردم استان در راستای اجرای اهداف نظام و برنامه های دولت و وحدت و همدلی مسئولان استان صمیمانه سپاسگزارم و امیدواریم این همراهی و فضای اتحاد در سال 98 نیز استمرار یابد و به مردم عزیز نیز اطمینان می دهم که مدیران استان تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به ایشان بکار گرفته و قدر دان محبت ها و همراهی آنها خواهند بود.
نوروزتان خجسته باد
سید سعید شاهرخی استاندار همدان
2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایران اسلامی پایتخت خدمت رسانی طبیعت گردشگران داخلی و خارجی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا وسيما ، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی از رقابت ۸ روستای ایران در مسیر جهانی شدن خبر داد. آقای فاطمی گفت: دارا بودن منابع فرهنگی، ترویج و حفاظت از منابع طبیعی، اولویت بندی گردشگری، بهداشت، ایمنی و امنیت از جمله معیارهای اعلام شده از سوی سازمان جهانی گردشگری در انتخاب روستاهای هدف گردشگری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • طبیعت بهاری زیر کوه، مقصدی برای گردشگری
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند