Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:46:48 GMT

استان بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۶۰۳

استان بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

به گزارش ایرنا، سید نورالدین امیری روز پنجشنبه در آئین استقبال از مهمانان نوروزی در بوشهر اظهار داشت: بر اساس آمارها در تعطیلات نوروزی سال 97، این استان با هفت میلیون و 400 هزار نفر بعد از استان‌های مازندران و گیلان، به عنوان پرترددترین استان کشور شناخته شده است.
وی بیان کرد: این آمار گویای توجه هم میهنان ما برای انتخاب این استان برای سفرهای نوروزی است و بر این اساس تلاش شده گردش‌پذیر بودن بندر بوشهر را حفظ و ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری بیان کرد: برای داشتن بندری زیبا از منظر تجسم شهری، کار آماده سازی بندر بوشهر از ابتدای بهمن ماه در یک پروژه چند وجهی آغاز شد و نقاشی های دیواری سه بعدی متناسب با هر خیابان در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: اصلاح مهندسی معابر برای روان سازی ترافیک در چندین نقطه، اصلاح سنگ فرش ها میدان ها و جداول به همراه رنگ آمیزی آنها، نوسازی، بهسازی و ایجاد 440 چشمه سرویس بهداشتی به شکل ثابت و سیار در کنار بیش از 100 دوش حمام ، کاشت 200 هزار نشاء انواع گل های فصلی و دائمی و 20 هزار نهال حرا در ساحل ورودی بندر بوشهر بخشی از پروژه آماده سازی بوشهر برای نوروز امسال بوده است.
شهردار بوشهر ادامه داد: در کنار هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی برای استفاده از اماکن اختصاصی در پذیرش گردشگران نوروزی، سه کمپ در بوستان شغاب، دهکده گردشگری و بوستان لیان آماده اسکان است.
وی گفت: هرچند سال گذشته مردم و بخشی از گردشگران نوروزی از وضعیت برپایی چادر در سواحل بندر بوشهر انتقاد داشتند اما توان و امکانات محدود ما توان کنترل افرادی که در چشم اندازهای اصلی بندر بوشهر به دریا اقدام به برپایی چادر می کنند، ندارد.
امیری ادامه داد: هرچند شهرداری تلاش می کند از برپایی چادر در محل عبور مردم در سواحل جلوگیری کند ولی این اقدام به همکاری سایر اعضای ستاد سفرهای نوروزی نیاز دارد.
شهردار بندر بوشهر گفت: در صورت بارندگی کار اسکان موقت مسافران نوروزی در سالن های ورزشی، حسینیه ها و مساجد این شهر انجام می شود.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ترافیک دستگاه های اجرایی رنگ آمیزی فرش مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد

وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره رقابت با استقلال بر سر قهرمانی و حاشیه‌های بیرون از زمین بازی گفت: تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد.

دریافت 22 MB

     

دیگر خبرها

  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر