Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:03:07 GMT

«رونق تولید»کلید حل مشکلات و چالش های کشور است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۶۴۳

«رونق تولید»کلید حل مشکلات و چالش های کشور است

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه «رونق تولید» کلید معجزه‌آسای حل مشکلات و چالش‌های کشور است، افزود: رمز اعتلای کشور و بهترین و مطمئن‌ترین تکیه گاه نظام اسلامی در مواجهه با بدخواهی‌ها و دشمنی‌ها به شمار می‌آید.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته بر مقاوم سازی اقتصاد در برابر مشکلات و چالش‌های اقتصادی، ناظر به نیاز واقعی کشور به مقاوم سازی اقتصادی و رونق تولید است، ادامه داد: دشمن با هدف ضربه زدن به اقتصاد ایران از همه ابزارها و ظرفیت‌های خود استفاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال‌های اخیر جنگ فراگیر دشمن از وزارت خزانه داری آمریکا و با محوریت مسائل اقتصادی و با هدف به زانو درآوردن نظام و ملت ایران طراحی شده است.

صفی یاری افزود: بخش تولید امروز نه یک مسئله صرفاً اقتصادی که خاکریزی حساس و بسیار مهم در جبهه خودی و در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن به حساب آمده و تولید گران صادق و پرتلاش این عرصه، رزمندگان خط مقدم این کارزار هستند که نه در شعار که در عمل راهبرد ملی، «ما می‌توانیم» باید همواره مورد حمایت مادی و معنوی مسئولین قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه الزامات و امکانات مورد نیاز و البته پشتیبانی‌های لازم. به هنگام و روان در اختیار آنان قرار گیرد که پرداختن به آن فرصتی دیگر می‌طلبد، گفت: نکته مهم‌تر که به شکل ویژه باید مد نظر قرار گیرد الزامات اقتصادی گام دوم است که در واقع نقشه راه آینده انقلاب اسلامی است.

صفی یاری افزود: مشکلات معیشتی و زندگی روزمره مردم است که متأسفانه در سال گذشته اوج گرفت و به شدت زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داد و البته که توقع مردم از مسئولین برای حل این مشکلات به‌مراتب بیشتر و بالاتر از اقدامات صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در حوزه اقتصادی علاوه بر پیامدهای نگران کننده در عرصه مختلف عرصه تولید را هم دچار نوسانات شدید در مدیریت عرضه توزیع و در نظارت کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: امید است در سال رونق تولید مسئولین با درک دقیق‌تر از شرایط جامعه, تعیین دقیق‌تر اولویت‌ها و باورمندی عملی‌تر نسبت به مشکلات معیشتی مردم از ظرفیت فوق‌العاده تولید در بهبود معیشت مردم استفاده کنند وامیدواری بیشتر آنان و مهار ترفندهای بدخواهان و دشمنان استفاده کنند نه اینکه با بی تدبیری و کم تحرکی عرصه تولید را هم بستری برای یکه تازی دشمن در جنگ اقتصادی قرار دهند.

صفی یاری افزود: ظرفیتی که باید در جنگ اقتصادی به عنوان تکیه گاه اساسی جبهه خودی قرار گیرد نباید به سبب سو مدیریت‌ها و ناکارآمدی‌ها ابزاری برای فشار بیشتر بر مردم و القا یاس و ناامیدی شده و در پازل طراحی شده دشمن قرار گیرد.

کد خبر 4573193

منبع: مهر

کلیدواژه: شعار سال تولید داخلی تبلیغات اسلامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در تکمیل و توسعه طرح‌های اقتصادی، مشکلات زیرساختی و خدماتی آنها را به سرعت رفع کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برق، مشکلات زیرساخت مخابرات، و مسائل زیست محیطی از جمله مشکلات کارخانه سیمان دشت‌روم بوده که معاون اقتصادی استانداری با کمک دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع آنها در بازده زمانی یک ماهه اقدام کند.

وی عنوان کرد: با وجود مشکلات مطرح شده کارخانه سیمان دشت‌روم با تمام ظرفیت در حال فعالیت بوده و حتی مازاد بر ظرفیت اسمی نیز تولید دارد که خبر مسرت‌بخشی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به استعداد منطقه دشت‌روم در حوزه معدن ابراز کرد: با توجه به پتانسیل استان در حوزه معدن نیاز است که سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه صورت گیرد که با وزیر کار در این زمینه صحبت و رایزنی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در اولین فرصت موضوع توسعه کارخانه و افزایش تولید را در جلسه با وزیر کار مطرح خواهیم کرد، چرا که کارخانه سیمان یاسوج در شرایط خوبی قرار دارد و حتماً باید آن را توسعه و افزایش دهیم. سیمان محصولی است که هم در داخل و هم خارج کشور بازار خود را دارد و به راحتی می توان ارزآوری داشت و جای نگرانی نیست که فکر کنیم محصول روی دست کارخانه بماند.

احمدزاده تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند سیمان هستیم و اگر 10 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان آغاز شود نیاز به سیمان فراوانی داریم و چه خوب است که سیمان مورد نیاز در داخل استان تأمین شود. منطقی است وقتی همه شرایط فراهم است به سمت توسعه کارخانه و راه‌اندازی خطوط جدید برویم که خط تولید 3 هزار و 500 تنی راه‌اندازی شده است.

استاندار اولویت جذب نیرو در کارخانه سیمان یاسوج را با نیروهای بومی دانست و گفت: نیروی غیربومی اکیداً نباید در کارخانه جذب شود و در جذب نیروهای بومی اولویت با جوانان جویای کار مناطق دشت‌روم، سپیدار و روستاهای اطراف کارخانه سیمان است.

وی با بیان اینکه در ملاقات های عمومی، مردم از جذب نیروهای غیربومی در این واحد صنعتی گلایه داشتند، تأکید کرد: در جذب نیرو، روستائیان اطراف کارخانه سیمان منطقه دشت‌روم در اولویت باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است