Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:20:20 GMT

پرواز تهران - بجنورد به تهران بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۶۸۲

پرواز تهران - بجنورد به تهران بازگشت

فرشاد ساکنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به علت بدی آب و هوا و ارتفاع پایین ابر و کمبود دید نتوانست در فرودگاه بجنورد بنشیند.
وی افزود: قرار بود این پرواز شرکت هواپیمایی ماهان، ساعتی پیش در فرودگاه بجنورد فرود آید اما به علت شرایط نامساعد جوی و کاهش دید، به تهران بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* هواپیمایی ماهان 5 پرواز نوروزی بجنورد را لغو کرد
مسئول روابط عمومی فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای خود به مقصد بجنورد را در روزهای دوم، پنجم، نهم، دوازدهم و پانزدهم فروردین ماه امسال لغو کرده است.
وی افزود: این شرکت هواپیمایی علت لغو این پروازها را ذکر نکرده است.
به گزارش ایرنا، عمده مسافران فرودگاه بجنورد مدیران و کارشناسان دستگاه ها و استادان دانشگاهها هستند که این وضعیت موجب می شود پروازهای این فرودگاه در روزهای تعطیل، به ویژه در ایام نوروز، با کمبود مسافر رو به رو شود.
از سویی نزدیکی مرکز استان خراسان شمالی با فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، که با روزانه بیش از 180 پرواز، دومین فرودگاه پرترافیک کشور شناخته می شود، بخشی از مسافران فرودگاه بجنورد را به مشهد سوق می دهد.
اکنون فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی مشغول فعالیت است و دارای یک باند به ابعاد 4200×45 متر، اپرون به ابعاد 245×118 متر، تاکسی وی عمود به ابعاد 23×120 متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت یکهزار و 700 متر مربع و ترمینال جدید به مساحت چهار هزار و 600 مترمربع است.
به گزارش ایرنا 10 هزار و 874 مسافر در 9 ماهه امسال از طریق پروازهای این فرودگاه جابه جا شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 57.9 درصد کاهش نشان می دهد.
هم اکنون شرکت ماهان در فرودگاه بجنورد در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه بین مرکز استان خراسان شمالی و تهران پرواز دارند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.
در این استان مجتمع های بزرگ صنعتی و تولیدی نظیر پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم، فولاد اسفراین و کارخانه قند شیروان فعالیت دارند که مدیران و کارشناسان این واحدهای صنعتی همواره در حال تردد بین بجنورد و تهران هستند.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز خراسان شمالی روابط عمومی فولاد مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه استان به سرزمین وحی برای انجام حج تمتع اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجاج در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری به خانه خدا اعزام می‌شوند.

وی در خصوص نحوه بازگشت حجاج نیز گفت: هنور تاریخ مشخصی در ارتباط با بازگشت حجاج اعلام نشده است اما معمولاً پروازهای بازگشت 25 روز پس از اعزام انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان در ارتباط با اعزام زائران حج عمره نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده، فقط پنج تا شش فرودگاه بزرگ کشور شرایط اعزام زائران عمره را دارند و زنجان در این لیست قرار ندارد.

وی به موضوع برقراری پروازهای هوایی استان به فرودگاه‌های دیگر، گفت: این مهم از سوی فرودگاه زنجان و متولیان امر به ویژه استانداری در حال رایزنی است، اما مشکل اصلی به کمبود هواپیما باز می‌گردد.

به گفته مدیر فرودگاه شهدای زنجان، این فرودگاه در سال 1402 به 240 پرواز مسافربری داخلی و خارجی با 20 هزار و 843 مسافر و 982 پرواز غیر مسافری خدمات ارائه کرد؛ در سال 1401 نیز از این فرودگاه 32 پرواز مسافربری داخلی و خارجی با 3 هزار و 379 مسافر انجام و به هزار و 372 پرواز غیرمسافری خدمات ارائه شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند