Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ادن اِزار، ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در آستانه بازی انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۰ برابر روسیه گفت: روسیه تیمی نیست که بخواهیم ۵ بر صفر شکستش دهیم. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)،  ادن اِزار گفت: روسیه تیم خوبی در جام جهانی 2018 داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در مرحله حذفی ابتدا اسپانیا را شکست دادند و سپس مغلوب کرواسی شدند. تیم ملی فوتبال روسیه در این رقابت‌ها بسیار خوب نشان داد.

بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه چلسی انگلیس افزود: همه به این درک رسیده‌ایم که منتظر بازی سختی باید باشیم. ما چند سال قبل بازی دوستانه‌ای با تیم ملی روسیه در این کشور انجام دادیم و به تساوی 3  بر 3 رسیدیم. بنابراین روسیه تیمی نیست که انتظار داشتیم با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسیم. روی کاغذ شاید ما تیم قدرتمندتری باشیم اما در فوتبال مدرن این چیزها دیگر معنایی ندارد. این بازی واقعا سخت است و به نظرم سخت‌ترین بازی مرحله گروهی برای بلژیک خواهد بود. به همین خاطر پیروزی در چنین بازی می‌تواند یک شروع عالی برای ما در انتخابی یورو 2020 باشد.

تیم‌های ملی بلژیک و روسیه امشب (پنجشنبه) در نخستین بازی گروه I انتخابی یورو 2020 رو در روی هم قرار می‌گیرند. در 2 بازی دیگر این گروه قراقستان میزبان اسکاتلند است و قبرس به مصاف سن‌مارینو می‌رود.

دیک ادووکات: چرچسوف مرد خوبی است اما بلژیک 2 بر صفر برنده می‌شود

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 تیم ملی روسیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی روسیه جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه