Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت:ارائه خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان، ایجاد اشتغال زایی، بهسازی مدارس و مساجد فرسوده، رونق اقتصادی، حمایت از محرومان و … در اولویت برنامه‌های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، خداداد کاشفی با اشاره به اینکه امسال در اقدامی ابتکارانه، خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان داده می‌شود، گفت: در راستای صحبت‌های گهربار امام خامنه‌ای در راستای لزوم ارائه خدمات اجتماعی در راهیان نور و مناطق محروم استان‌های میزبان راهیان نور، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد برکت در تلاش است تا سفرهای راهیان نور که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد را به سمت محرومیت زدایی هم سوق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سالانه میلیون‌ها زائر راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، با شهدا عهد و پیمان مجدد می‌بندند و باید تلاش شود که حرکت عظیم اردوهای راهیان نور باعث رونق اقتصادی در استان‌های میزبان شود.

کاشفی تاکید کرد: در گام اول، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم استان خوزستان، تلاش برای محرومیت زدایی، بهسازی مدارس و مساجد فرسوده، ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق محروم و … از جمله اقداماتی است که قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در راستای محرومیت زدایی در استان خوزستان انجام خواهد داد.

مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه تاکید کرد: سال گذشته مسئولان اردویی استان‌های اصفهان و قم در یک ابتکاری جالب، تعدادی از مردم مناطق محروم استان خوزستان را به استان‌های خود جهت انجام سفر زیارتی و سیاحتی اعزام نمودند و معتقدیم که چنین حرکت‌هایی که خدمت به مردم محروم استان خوزستان است، باید گسترش یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: همه اقدامات و خدمات اجتماعی که در استان‌های میزبان راهیان نور صورت خواهد گرفت، به برکت برگزاری اردوهای راهیان نور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان