Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@15:10:05 GMT

فیفا تولد 50 سالگی علی دایی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۷۸۷

فیفا تولد 50 سالگی علی دایی را تبریک گفت

فدارسیون جهانی فوتبال فیفا تولد 50 سالگی علی دایی اسطوره ایرانی تیم ملی را تبریک گفت.

به گزارش صدای ایران، حساب رسمی فیفا در توئیتر، سالروز تولد آقای گل جهان را تبریک گفت.
حساب رسمی توئیتر فیفا با انتشار پیامی، ضمن تبریک تولد علی دایی، به ١٠٩ گل ملی او اشاره کرد. در این توییت رده بندی جالبی از برترین گلزنان جهان صورت گرفته که نشان می‌داد علی دایی در رتبه نخست، کریستینو رونالدو دوم و فرانس پوشکاش در جایگاه سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام آمده است: گلزن برتر جهان امروز ۵٠ ساله می‌شود.
تاریخ تولد علی دایی در شناسنامه، یکم فروردین ماه است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فیفا تولد علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است