Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:20:59 GMT

اخطار پلمب به ۷۷ سفره‌خانه در جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۸۲۴

اخطار پلمب به ۷۷ سفره‌خانه در جاده چالوس

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: 77 سفره خانه متخلف در جاده کرج -چالوس شناسایی و اخطاریه پلمب دریافت کردند.

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس شاهی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و متخلف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در 24 ساعت گذشته در جاده کرج- چالوس در محدوده این استان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در اجرای این طرح از 353 واحد صنفی در مناطق گردشگری جاده کرج -چالوس بازدید شد که 174 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت برخی قوانین و مقررات صنفی تذکر، هشت مورد تعهد و یک واحد پلمب شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلمب سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: همزمان با آخرین روز از طرح سلامت نوروزی، ۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان فیروزه پلمب شد.


محبوبه مهماندوست افزود: طی بازرسی‌ های مستمر کارشناسان بهداشت محیط از سطح شهرستان یک آشپزخانه و ۲ آرایشگاه به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب شده است.


وی ادامه داد: رستوران‌ ها، اماکن بین راهی، سامانه‌ های آبرسانی و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی از جمله مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی حساسی است که در این مدت مورد بازدید بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته و در این خصوص ۳۲۵ مورد اخطاریه بهداشتی صادر و متخلفان بهداشتی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌ اند.

دیگر خبرها

  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف