Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@05:04:02 GMT

زمان بازگشت 4 مرزبان آزاد شده به ایران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۸۲۸

زمان بازگشت 4 مرزبان آزاد شده به ایران طی امروز یا فردا اول یا دومین فروردین 98 خواهد بود.   به گزارش صدای ایران، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران گفت: گروهک‌های تروریستی پس از اقدامات متعددی که در سال گذشته برای ایجاد ناامنی در مرز‌های ما داشت در ترفندی موفق شدند 12 نفر از مرزبانان عزیزمان را بربایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبیین روند پیگیری‌ها برای آزادی مرزبانان ربوده شده افزود: نیروی زمینی سپاه و ستاد کل نیرو‌های مسلح از طریق ارتش پاکستان تلاش‌های ویژه‌ای را برای آزادی این مرزبانان انجام دادند.

به نوشته تسنیم، سردار شریف گفت: سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان نیز از طریق سازمان اطلاعاتی پاکستان و نیز مسئولان سیاسی کشورمان از طریق وزارت خارجه این کشور برای آزادی مرزبانان تلاش کردند.
وی افزود: هرچند که گروهک‌های تروریستی در ابتدا درخواست‌های بسیار غیرمنطقی و نامعقولی مطرح کرد، اما به علت نزدیک شدن ما به مقر اصلی آنان و هماهنگی‌هایی که برای اقدامات‌مان به منظور آزادی مرزبانان صورت گرفت و نیز رایزنی‌های پاکستانی ها، آنان در یک مرحله 5 نفر از مرزبانان و در این مرحله 4 نفر را آزاد کردند و تلاش‌ها برای آزادی دو مرزبان دیگر ادامه دارد که حتما آنان نیز به آغوش خانواده هایشان بازخواهند گشت.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: نیروی زمینی سپاه و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی کشور در این مدت برای آزادی مرزبانان ربوده شده هیچ لحظه‌ای از تلاش برای آزادی آنان فروگذار نکردند.
سردار شریف افزود: در این مقطع لازم است از پاکستانی‌ها نیز بابت همکاری خوبشان تشکر کنیم هرچند که آزادی مرزبانان بدون عملیات نظامی و با گفتگو‌ها و تعاملات فی مابین صورت گرفت.
وی تاکید کرد: در عین حال واقعیت این است که نیرو‌های مسلح ما به ویژه نیروی زمینی سپاه آمادگی اقدامات لازم را داشتند که فعلا باتوجه به تعاملات و گفتگو‌هایی که در سطوح مختلف صورت گرفت 4 مرزبان دیگر آزاد شدند.
سردار شریف باردیگر ابراز امیدواری کرد که دو مرزبان باقیمانده نیز صحیح و سالم آزاد شوند و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.
وی گفت: امروز نیروی زمینی سپاه هماهنگی‌های لازم را برای بازگرداندن 4 مرزبان آزادشده به کشور انجام داده است که با اعزام یک فروند هواپیما از جانب این نیرو به پاکستان انجام می‌شود.
سردار شریف افزود: اگر مشکل خاصی درخصوص فرود این هواپیما پیش نیاید به احتمال زیاد امروز یا صبح فردا مرزبانان کشور بازمی گردند، اما احتمال اینکه امروز بازگردند بسیار زیاد است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرزبان آزاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری