Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه تحویل سال با برنامه هایی چون تهیه آب دعا و مراسمات دیگر در مسجد تاریخی امام حسن عسکری(ع)شاهرود با حضور ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل

حجت الاسلام سیدسعید میراحدی گفت: با افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و مستضعفان با تدبیر امام راحل در کشور آغاز شد و بعد از گذشت ۴۵ سال ثمره و میوه این نهال ارزشمند را به شایستگی شاهدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در سایه حساب ۱۰۰ امام و شکل‌گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و روستاییان از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند شدند.

به گفته او، از ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ امام راحل تاکنون در استان اردبیل قریب به ۱۰۰۰ واحد در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار گرفته و با ارتقای نگرش در سال گذشته ۱۰۹ پرونده و از آغاز سال جاری تاکنون نیز نزدیک به ۳۰ مورد پرونده اعم از ساخت، تکیمل، اجاره و ترمیم مساکن محرومین به نتیجه رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: نیروهای خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پرداخت مبالغی از حقوق ماهیانه خود به حساب ۱۰۰ امام(ره) جهت محرومیت زدایی مساعدت می‌کنند که نشان می‌دهد بدنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بدنه‌ای ارزشی همراه با اخلاص در عمل و تلاش در مسیر خدمت رسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری
  • نکات مهم در انتخاب و رزرو مسجد در مشهد
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات کاروانسرای شاه‌عباسی، مسجد تاریخانه و تپه حصار دامغان صادر شد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد