Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام آقاخانی با اشاره به اهمیت توسعه ورزشهای همگانی در استان اردبیل گفت: ‌در سالی که پشت سر گذاشتیم به رغم همه فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی که با آن روبه‌رو بودیم، با تلاش و همکاری مسؤولان و رؤسای هیأت‌های ورزشی موفق شدیم در رشته‌های مختلف در سطح ملی، آسیایی و حتی جهانی خوش بدرخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از اتفاقات مبارک در حوزه ورزش زمینه توسعه روزافزون را برای فعالیت‌های پیش رو مهیا کرده است،‌ تصریح کرد: ما هم در بعد همگانی و هم ورزش قهرمانی تلاشی مستمر انجام دادیم به طوریکه یکی از اولویت‌های ما در سال‌جاری توسعه ورزش‌ همگانی در بین گروه‌های سنی مختلف و اقشار جامعه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در برگزاری رویدادهای مختلف ورزش همگانی که در مجموع در سال‌جاری 930 برنامه در این راستا اجرایی و عملیاتی شد،‌ ما از همراهی و همکاری خوب شهرداری،‌ شورای شهر و مجموعه‌های دیگر استفاده کردیم به طوریکه در اکثر پارک‌ها ورزش‌های صبحگاهی دایر شد.

انتهای پیام/س

توسعه برنامه ورزشی با محوریت ورزشهای همگانی در دستور کار است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک

نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولین نشست شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک، با حضور کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک، سمیع‌زاده سرپرست گروه نظارت و ارزیابی برنامه‌های استعدادیابی در وزارت ورزش و جوانان، توکل نماینده سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی همکار برگزار شد.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در بخش نخست این جلسه کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با ارائه توضیحاتی در خصوص رسالت این کمیته، در توسعه جنبش پارالمپیک اظهار داشت: با نگاهی آماری به جامعه افراد توان‌یاب به اهمیت توسعه ورزش، تغییر سبک و ارتقا کیفیت زندگی آنها پی می‌بریم.

وی گفت: برای شناسایی و پرورش ورزشکاران می‌بایست با نگرشی آینده‌نگرانه از ظرفیت‌های موجود و همکاری فدراسیون‌های ورزشی و سازمان‌های مربوطه نهایت بهره را ببریم.

در ادامه سلگی با تأکید بر شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در نشست‌های آسیب‌شناسی به بالا رفتن میانگین سنی تیم‌های ملی پارالمپیکی اشاره کرد و افزود: برای ادامه مسیر و تداوم موفقیت‌ها در رویدادهای آتی نیاز به عزم همگانی و اجرای برنامه‌های دقیق استعدادیابی داریم. هدف اصلی ما پیاده‌سازی و استقرار نظام شناسایی استعدادها، نخبه‌گزینی و پرورش استعدادها در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته ملی پارالمپیک است.

سلگی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک در اجرای برنامه استعدادیابی کاملا پشتیبان فدراسیون‌های همکار است و ما در گام نخست، برای ایجاد فرصت در همه رشته‌های ورزشی امروز از مسئولین استعدادیابی همه فدراسیون‌های همکار دعوت کرده‌ایم و امیدواریم در این مسیر با تشکیل شورای استعدادیابی در فدراسیون‌های مربوطه به اجرای برنامه های مورد نظر در رشته‌های و استان‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات صورت گرفته، امروز پرداخت‌هایی نیز به فدراسیون‌ها داشتیم و از این پس نیز متناسب با گزارش هایی که دریافت می‌کنیم به حمایت خود ادامه خواهیم داد.

در بخش دوم این نشست نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، آموزش و پرورش استثنایی و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان، نابینایان و کم‌بینایان، ورزش‌های سه‌گانه، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، تنیس، بدمینتون، اسکی،سوارکاری و انجمن پاراتکواندو به بیان نقطه نظرات، نیازها و اقدامات خود پرداختند.

شناسایی و جذب استعدادها در سراسر استان‌ها و رشته های ورزشی، کلاسبندی پزشکی ورزشی، برگزاری اردوهای آموزشی، نخبه گزینی و دعوت به تیم‌های ملی، برگزاری دوره های آموزش و پرورش استعدادیاب، اعزام استعدادیاب در مسابقات ورزشی فدراسیون‌ها، مدارس استثنایی و پارالمپیادهای ورزشی از جمله برنامه های این طرح است در طی این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است