Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@06:04:47 GMT

لحظه‌شماری زائران حرم رضوی برای دیدار با رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۸۹۱

لحظه‌شماری زائران حرم رضوی برای دیدار با رهبر انقلاب

زائران و مجاورانی که به حرم منور رضوی در این ساعات مشرف می‌شوند همگی انگیزه مشترکی دارند.

به گزارش مشرق، سرزمین امام مهربانی‌ها در آغاز سال نو به میمنت خورشید ولایت درخششی دوچندان می‌یابد و به پذیرایی از رهبر معظم انقلاب قامت می‌بندد تا در هنگامه سرشار از شور و نشاط، جلوه‌هایی از وفاداری، میثاق و معرفت را به نمایش بگذارد‏.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر مشهد به رسم همه ساله در نخستین روز از بهار بوی عطر بهاری دیگر را هم با خود همراه دارد، عطر حضوری روشن، چهره‌ای آرام که قراری بر دل‌های بی‌قرار مسلمانان جهان است‏.‏

بیشتر بخوانید:

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره نوروز دم آقا گرم

زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) که از نقاط مختلف کشور برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد سفر کرده‌اند در نخستین روز از سال نو به شوق دل سپردن به بیانات امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب سر از پا نمی‌شناسند و از ورودی‌های مختلف حرم مطهر در حالی که هنوز چند ساعت تا آغاز سخنرانی نوروزی رهبری باقی مانده است راهی حرم امام مهربانی‌ها می‌شوند.

فرمایشات رهبری فصل الخطاب است

بین خیل عظیم جمعیت جوانی را با پلاکارد «‌جانم فدای رهبر» می‌بینم، به‌سمت او رفته و علت حضورش در این مراسم را جویا می‌شوم، وی می‌گوید: اهل شهرستان بیرجند هستم و امسال نخستین سالی است که توانسته‌ام به دیدار مولای خود بیایم و همیشه در این آرزو بودم که ایشان را از نزدیک ملاقات کنم و بگویم آقا جان، فقط بدانید جان خود را برای اطاعت و پشتیبانی از شما می‌دهیم و شما در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان پشتیبانی جوانان این مرز و بوم را دارید.

تکلیف حضور

کمی دورتر پیرمردی را می‌بینم که با تکیه بر عصای خود روی صندلی نشسته است؛ آرام کنارش می‌نشینم و با او هم‌کلام می‌شوم، وی می‌گوید: تمام مشهدی‌ها همیشه روز نخست سال را مشتاق دیدار معظم‌له هستند و حضور پای صحبت‌های آقا را یک تکلیف می‌دانند چون سخنان رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از سال جدید همواره راه و روش و سیاست‌های کشور را برای یک سال مشخص می‌کند که باید تمام افراد اعم از مسئولان و مردم در راه پیشبرد این فرمایشات و تحقق آن در کشور تلاش کنند.

وی می‌افزاید: اگر تمام افراد به سخنان رهبر و امام خود گوش فرا دهند و همدلی مسئولان نظام را کنار یکدیگر داشته باشیم قطعاً کشور به‌سلامت و سربلند از توطئه‌های دشمنان بیرون می‌آیند.

آقا جان، شما در قلب ما جا دارید

از پیرمرد جدا می‌شوم، خانمی را می‌بینم که با فرزند خردسال خود در گوشه‌ای نشسته و چشم به جایگاه دوخته است، هنگامی که با او هم‌صحبت می‌شوم، اشک چشمانش را فرا می‌گیرد و می‌گوید: منتظر صدای آرامش‌بخش رهبرم هستم و امروز آمده‌ام اینجا تا بگویم رهبرم با آمدنت بوی بهار و معنویت را برای اهالی خراسان به‌همراه آوردی، آمده‌ام تا بگویم آقا جان، شما در قلب ما جا دارید، و آمده‌ام تا بگویم ای رهبر عزیزم، خوش آمدی به مشهد الرضا.

وی می‌افزاید: رهبرم امروز با رهنمودهای دشمن‌شکن خود، کشور را از گزند دشمنان و بیگانگان حفظ کنید، ما مردمان این سرزمین تنها به‌مهر شما تمام سختی‌ها و نامهربانی‌ها را تحمل می‌کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی حرم رضوی دیدار با رهبر معظم انقلاب رهبر انقلاب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق با حضور خیل عظیم زائران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، شب گذشته  زائران و مجاوران امام رضا(ع) در رواق امام خمینی(ره) در تجمع مردمی وعده صادق  به دعا و ثنا پرداختند و زیارت "امین الله" با سوز و گدازی بیشتر از همیشه قرائت شد؛ چرا که امروز هشتم شوال مصادف با تخریب قبور ائمه بقیع(ع) است.

در اجتماع مردمی "وعده صادق" زائران به دفاع جانانه سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی که بامداد 26 فروردین 1403 انجام شد، پرداختند و با رجزخوانی از رشادت‌های جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور پاسخ دهنده به تجاوزات رژیم جعلی اسرائیل، برای رزمندگان و مدافعان وطن دعای خیر کردند و سپس نوای حیدر حیدر حسین طاهری مداح اهل بیت و زائران در رواق طنین انداز شد.

خادم‌ها پرچم ایران و فلسطین را بین زائران پخش می‌کنند و در این میان ذوق کودکان برای گرفتن پرچم هم تماشایی بود.

مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد، حیدر حیدر شعارهایی است که  زائران امام رضا(ع) در اجتماع مردمی وعده صادق سر دادند و نوای حاج حسین طاهری با اشعار حماسی خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون و ای یار ای یار برخیز و علم بردار با همراهی زائران روبه رو شد.

 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • شعارهای حماسی زائران در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست