Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@22:06:57 GMT

اجرای طرح آرامش بهاری در شش نقطه شهرستان شاهرود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۹۲۳

اجرای طرح آرامش بهاری در شش نقطه شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سعید غیرتمند با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری در شهرستان شاهرود اظهار کرد: این طرح به مناسبت ایام عید نوروز توسط اداره اوقاف و امور خیریه از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین در سراسر کشور اجرا می شود که در شهرستان شاهرود نیز آغاز شده است
وی افزود: طرح آرامش بهاری در شهرستان شاهرود در زائرسرای علی بن موسی الرضا(ع) دهستان دهملا، امامزاده محمد (ع) روستای دیزج، حرم شهدای گمنام و مسجد تاریخی امام حسن‌عسکری(ع) شهر شاهرود، امامزاده نورالله(ع)پیرمردان دهستان طرود و جرجیس نبی(ع) بخش بیارجمند اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در این طرح ۵ روحانی بکارگیری شده است گفت: هدف از این طرح ارتقای مسایل دینی و گسترش معارف اسلامی با رویکرد سبک زندگی اسلامی می باشد.
غیرتمند با اشاره به فعالیت‌هایی که در این طرح اجرا می شود اظهار کرد: برنامه های تحویل سال نو، برپایی نماز جماعت اسکان مسافرین، خیمه های معرفت و برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی در قالب این طرح اجرا می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی، امروز، _ پنجشنبه، سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران در خصوص اجرایی شدن طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب»، اظهار کرد: پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب اجرا شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به استان ارسال و طی مراسمی در مدرسه سمیه و شهید یوسفی بخش کم برخوردار مهریان جای گذاری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کود بر و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس به استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست این طرح دو قفسه به‌همراه کتاب و سرگرمی اهدا شد.

وی تصریح کرد: طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 745813

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر