Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- حرم مطهر امام رضا(ع) عصر روز پنجشنبه نخستین روز سال 1398 در مشهد مملو از جمعیت مشتاق مجاوران و زائرانی شده که از اقصی نقاط خراسان و دیگر نقاط کشور برای گوش سپردن به سخنان مهم و راهبردی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این مکان مقدس گرد آمده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از حرم مطهر رضوی هم اینک در فاصله زمانی حدود یک ساعت تا آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) در مشهد لبریز از جمعیتی است که شتابان به سوی میعادگاه با رهبری در حرکتند تا هر چه سریعتر در بهترین مکان برای شنیدن سخنان رهبری قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین خاطر با هدف سهولت حرکت مردم رفت و آمد خودروها در خیابانهای منتهی به حرم مطهر کاملا متوقف شده و فقط در چندین مسیر خودروهای زائربر برقی مسئولیت انتقال زائران را برعهده دارند. هم اینک ورودی همه بستها و صحنهای حرم رضوی مملو از جمعیتی است که اغلب آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند که سربندهای 'لبیک یا خامنه ای' را بر پیشانی بسته اند.
اشتیاق شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را می توان در چشمان یکایک این جمعیت مومن و وفادار به آرمانهای امام راحل، آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات رهبری از هر جنس، قشر و قومیتی دید.
این در حالی است که جمعیت زنان از مردان پیشی گرفته و می توان حضور پررنگ آنان را در حالی که تصاویر حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را بر چادرهای خود نصب کرده اند و یا پارچه مزین به نام حضرت زهرا(س) را بر پیشانی بسته اند در همه نقاط مشاهده کرد.
با وجود انبوهی و ازدحام جمعیت مشتاق، به واسطه حضور خادمان رضوی نظم در خوری در همه فضاهای حرم مطهر رضوی برقرار است. هنوز یک ساعت به موعد حضور رهبر معظم انقلاب در جایگاه سخنرانی باقی مانده اما همه فضاهای حرم امام رضا(ع) در مشهد کاملا پر شده اند.
خادمان بارگاه منور رضوی نیز رسم ادب را بجا آورده و در همه ورودیها، صحنها و رواقهای این آستان مقدس آماده خدمت رسانی به زائران هستند و با احترام آنان را به محل مناسب برای گوش سپردن به سخنرانی رهبری هدایت می کنند.
در گیتهای بازرسی نیز خادمان پس از کنترلهای لازم مردم را به سمت جایگاههای در نظر گرفته شده هدایت می کنند. حضور خادمان زن و مرد که به صورت پرشمار با لباسهای متحدالشکل مشغول خدمت رسانی هستند صحنه زیبایی را در حرم رضوی در مشهد خلق کرده است.
حضور و فعالیت خالصانه نیروهای پشتیبانی، انتظامی و به ویژه امدادگران هلال احمر نیز در گوشه و کنار حرم مطهر قابل مشهود است. همه صحنهای حرم مطهر رضوی مفروش شده اند، نمایشگرهای پهن پیکر تلویزیونی نیز در همه نقاط نصب شده تا زائران در هر مکانی از این آستان مقدس بتوانند سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را بشنوند.
سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی راس ساعت 15 امروز آغاز می شود و تا قبل از نماز مغرب و عشا پایان می یابد.
7489/8005/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رهبري سخنراني نوروزي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و… را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می‌شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انتشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، الزامات آموزش و پرورش؛ بایدها، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار می‌گردد.

کد خبر 6079691 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • نوید رهبر انقلاب درمورد بازگشت قدس شریف به دامن مسلمانان به زبان عبری
  • برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • ببینید | زیرنویس شبکه خبر همزمان با سخنان رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل: سیلی خواهند خورد!