Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: در ۲ روز پایانی اسفند ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اقامت گردشگران ۴۸ درصد و در بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی استان ۵۲ درصد رشد داشتیم. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

فریدون اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون آمار اقامت و بازدید مسافران نوروزی در 2 روز پایانی منتهی به سال 98 اظهار داشت: در 2 روز آخر اسفند ماه 205 هزار و 747 نفر در استان اصفهان اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 274 هزار و 467 نفر طی روزهای گذشته از اماکن و جاذبه‌ها گردشگری استان اصفهان بازدید داشتند که نزدیک به 49 هزار نفر آن‌ها صرفا از اماکن شهرستان اصفهان بازدید کردند.

بهار 98| سفر در زمان با قدم گذاشتن در "میدان نقش جهان"بهار 98- 97| صدای پای بهار در گوش شهر جاری است

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: عالی قاپو نسبت به دیگر بناهای تاریخی و گردشگری شهر اصفهان بیشتری بازدید را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اقامت گردشگران 48 درصد و در بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی استان نیز 52 درصد رشد داشتیم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان عید این ارقام رشد بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در نوروز امسال هزار و ۵۲۱ خانواده شامل هفت هزار و ۶۲۰ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان اقامت کردند که این رقم در سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده با جمعیت هشت هزار و ۵۰۰ نفر بود.

وی ادامه داد: امسال در قالب ۱۰ پایگاه اسکان نوروزی و ‌۳۵ مدرسه با ۲۷۵ کلاس آماده سازی شده، میزبان مسافران نوروزی در استان بودیم.

اسماعیلی اظهار کرد: مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان به امکانات رفاهی مناسبی مجهز شد و تلاش کردیم تا شرایط مطلوبی برای خانواده ها فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۱۴۸ اتاق آماده سازی شده در سطح ویژه و ۱۳۷ مورد نیز در سطح الف بود.

اسماعیلی افزود: پذیرش مسافران از طریق سامانه متمرکز و به صورت اینترنتی از ۲۵ اسفند سال گذشته شروع و از ۲۸ اسفند نیز فرآیند پذیرش حضوری مسافران انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • ۳۵ درصد بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بوده است
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از راز عجیب «منارجنبان» تا ساختارهای تاریخی «مادی»
  • چطور اقامت خود را در کیش خاطره انگیز کنید؟
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
  • ثبت حدود ۱۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان
  • اقامت بیش از ۷۴ هزار مسافر درچهارمحال وبختیاری
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت