Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:07:35 GMT

مرگ ۳کارگر در چاه

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۰۴۱

مرگ ۳کارگر در چاه

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط ۴ کارگر در چاه خبر داد.

 مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن عوامل امدادی به محل حادثه واقع در شهرستان پیربخش استان زاهدان اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل امدادی اورژانس در محل حادثه گفت: در این حادثه ۴کارگر به داخل چاه سقوط کرده بودند، امدادگران با نجات این افراد از داخل چاه آن را به عومل اورژانس تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خالدی در پایان افزود: بعد از بررسی علائم حیاتی این ۴نفر، مشخص شد که سه نفر از این افراد جان خود را در این حادثه از دست داده اند، نفر چهارم نیز بعد از انجام عملیات پیش بیمارستانی، برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی تهران سقوط در چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان