Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در پیام هایی توئیتری به مناسبت شانزدهمین سالگرد تهاجم کشورش به عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی نوشت: ۱۶ سال قبل، آمریکا به صورت غیر قانونی به عراق حمله کرد، جنگی که موجی از تخریب و کشتار را بر جای گذاشت.

نماینده مسلمان کنگره آمریکا در ادامه نوشت: اینها تبعات این حمله هستند: ۴ هزار و ۴۹۶ نظامی آمریکایی جانشان را از دست دادند، بیش از ۱۰۰ هزار  غیرنظامی در عراق کشته شدند، بی ثباتی در منطقه ادامه دارد و آسیب غیرقابل محاسبه‌ای به اعتبار آمریکا در جهان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الهان عمر» در توئیت دیگری این چنین ادامه داد: ما باید آنهایی که مرتبا در آستانه این جنگ دروغ گفتند را مسئول بشناسیم. در اکتبر سال ۲۰۰۲ میلادی، رئیس جمهور بوش گفت که صدام زرادخانه عظیمی از تسلیحات شیمیایی در اختیار دارد؛ این موضوع دروغ بود.

وی در توئیت دیگری اعلام کرد: دیک چنی (معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در دولت جورج بوش پسر) مکررا از دیدار غیر واقعی یک توطئه‌کننده برای حمله ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی با یک مامور اطلاعاتی عراق حرف می زد؛ اما چینن دیداری هرگز انجام نشده بود و این حرفش نیز دروغ بود.

نماینده مسلمان آمریکا در پیام دیگری افزود: همه این اظهارات، نه فقط نادرست بودند؛ بلکه همان زمان هم سازمان‌های اطلاعاتی (آمریکا) از دروغ بودن این اظهارات مطلع بودند. تا همین امروز هنوز هم آنها مسئول (دروغگویی بابت جنگ عراق) شناخته نشدند.

کد خبر 4573238

منبع: مهر

کلیدواژه: الهان عمر صدام حسین 11 سپتامبر تسلیحات شیمیایی عراق جرج بوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در بیانیه تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به گذشت 172 روز از تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مستمر مناطق مختلف و محاصره بیمارستان‌ها و تجاوزات به کادر بهداشت و درمان، آن را بیانگر توحش حیوانی صهیونیست‌ها و ماهیت غیرانسانی آنها دانست.

در این بیانیه آمده است:

1-تجمع علمای مسلمان لبنان، عملیات تروریستی اخیر در مسکو را محکوم می‌کند که بیش از 140 کشته و صدها زخمی به جا گذاشت، عملیاتی که ایالات متحده آمریکا و رئیس جمهور اوکراین با عنوان اینکه عملیات را داعش انجام داده، بر نقش خود سرپوش گذاشتند، هر چند ممکن است عناصری از داعش این عملیات تروریستی را انجام داده باشند، اما تحریک کننده و طراح این عملیات، اوکراین و ایالات متحده آمریکا بودند و معنایش این است که مسکو در زمان و مکان مناسب، پاسخ خواهد داد و این همچنین فرصتی برای رهایی از شر داعش در سوریه و پایان حضور تروریست‌ها در ادلب و یکپارچه شدن کشور سوریه با رهایی از چنگال همه اشغالگران(تروریستها و آمریکا و متحدانش) به شمار می‌رود.

2-تجمع علمای مسلمان لبنان از کشورهای روسیه و چین به سبب وتوی قطعنامه اخیر آمریکا تقدیر می‌کند که هدف از این قطعنامه، اجرای اراده رژیم صهیونیستی برای تکمیل محاصره نوار غزه و تحقق اهداف صهیونیستی در غزه بود.

آمریکا باید بداند که راه حل این مسئله در فلسطین، تحقق خواسته‌های جنبش حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی است که برای همه شناخته شده است.

3-تجمع علمای مسلمان لبنان، تجاوز مجدد نظامیان صهیونیست به مجتمع پزشکی شفاء و کشتار پزشکان و پرستاران را محکوم کرده و بیانگر حقد و کینه صهیونیست‌ها در سایه سکوت سازمان بهداشت جهانی و نهادهای جهانی حقوق بشری است که مدعی حمایت از انسانیت هستند.

4-تجمع علمای مسلمان به گردان طوباس در کرانه باختری اشغالی به سبب عملیات بزرگ آن علیه رژیم صهیونیستی تبریک می‌گوید که برای اولین بار از خودروی بمبگذاری شده برای منفجر کردن بولدوزر نظامی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در چارچوب نبرد طوفان الاقصی استفاده کرد و معنایش این است که کرانه باختری با توسعه ابزارهای مبارزاتی خود، ضربات بزرگی را به دشمن صهیونیستی وارد خواهد کرد تا به تجاوزاتش به غزه پایان دهد.

5-تجمع علمای مسلمان لبنان از مقاومت اسلامی عراق به سبب عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی از جمله حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ این رژیم تمجید می‌کند که تاکیدی بر این حقیقت است که محور مقاومت برای دخالت و حمایت از مقاومت در غزه آماده است.
 

دیگر خبرها

  • ادعای زلنسکی درباره حمله پوتین به خاک ناتو
  • قربانی کمتر شناخته شده حمله روسیه به اوکراین / عکس
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟