Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:33:28 GMT

تلاش می کنیم اضطراب کمبود دارو وجود نداشته باشد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۰۸۸

تلاش می کنیم اضطراب کمبود دارو وجود نداشته باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی، در نخستین روز سال جدید، ضمن بازدید از دو بیمارستان بهارلو تهران و شهدای هفتم تیر شهر ری، از بیماران بستری در این دو بیمارستان عیادت و با پرسنل این دو بیمارستان به گفتگو پرداخته و فرارسیدن سال جدید را با اهدای گل به پرسنل و بیماران تبریک گفت.

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری، گفت: امروز از مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت (EOC) و دو بیمارستان در جنوب تهران بازدید کرده و خوشبختانه مشاهده کردیم که کادر درمان و پرسنل بیمارستان از آمادگی مطلوبی برخوردار بوده و بیماران نیز از روند ارائه خدمات درمانی، رضایتمندی خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی در خصوص حضور پزشکان متخصص در ایام نوروز در بیمارستان‌ها، افزود: قبل از عید به همکارانم در دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ابلاغ کرده ام که باید در تمام بیمارستانها، در این ایام کادر تخصصی و فوق تخصصی حضور داشته باشند تا مردم از بابت دسترسی به نیروهای تخصصی و فوق تخصصی مشکلی نداشته باشند.

وی ادامه داد: در بررسی‌هایی که از استان‌های مختلف داشته ام، در بخش دولتی و خصوصی، دسترسی مردم به خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص متفاوت و بیش از سال‌های گذشته است.

نمکی تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل کمبود دارو در کشور نداریم و تا این لحظه کمبودهای دارویی نسبت به روز مشابه سال گذشته، کمتر است. همچنین در این راستا، تمهیداتی نیز اندیشیده شده است تا برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی، اضطرابی به نام کمبود دارو به ویژه داروهای اساسی و داروهای بیماران خاص و صعب العلاج وجود نداشته باشد.

کد خبر 4573246 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی دارو وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

در حال تکمیل

کد خبر 6086014 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • چرا اولین داروی آلزایمر فروش نرفت؟
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر