Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به جوجه‌ ریزی مرغ در کشور، تأمین نهاده‌ های مورد نیاز مرغداران و کاهش قیمت جوجه یک روزه، پیش‌ بینی کرد قیمت مرغ پس از نیمه اول فروردین به تدریج کاهش پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سید مجید موسوی روز چهارشنبه گفت: در جهت رفاه حال شهروندان محترم استان البرز، با هماهنگی انجام شده با تعاونی مرغداران، روزانه 25 تن مرغ گرم به قیمت مصوب 11 هزار و 500 تومان در سطح میادین میوه و تره بار و همچنین شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب 10 هزار و 500 تومان هم در سطح میادین و همچنین گروه‌ های هدف و کارکنان دولت در حال اجراست.
 
موسوی خاطرنشان کرد:  با توجه به میزان جوجه‌ریزی انجام شده در سطح کشور و همچنین تمهیدات لازم در جهت تأمین نهاده مورد نیاز مرغداران و کاهش قیمت جوجه یک روزه پیش بینی می شود که قیمت مرغ به تدریج از نیمه فروردین کاهش یابد.
 
موسوی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت شکر میزان 5800 تن شکر در حال توزیع است که 3000 تن آن برای مصارف صنایع با مصرف شکر نظیر شکلات و مربا و ... و 2800 تن جهت مصارف خانوار و صنوف شیرینی و... با قیمت 3400 تومان برای مصرف کننده فراهم گردیده است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: هیچگونه کمبود شکر در کشور وجود ندارد و تمام نیاز اصناف و شهروندان قابل تأمین است بنابراین هرگونه گرانفروشی توسط تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف و صنعت و معدن قابل برخورد است.
 
وی در خصوص تأمین میوه شب عید نیزگفت: در سال جاری1800 تن پرتقال از انواع تامسون و والنسیا و همچنین 900 تن سیب از جنس مرغوب تأمین گردیده که این میزان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته و امیدواریم که کمبودی وجود نداشته باشد.
 
موسوی افزود:  قیمت مصوب این اقلام برای مصرف کننده شامل  سیب 5800 تومان، پرتقال تامسون شمال 3800 تومان و والنسیای جنوب 4800 تومان تامین شده که در هر جعبه 600 گرم وزن جعبه باید کسر گردد، لذا خالص فروش مدنظر است و وزن جعبه محسوب نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: توزیع از 25 اسفند شروع شده و 80 درصد آن قبل از نوروز توزیع می‌گردد و برای بعد از عید هم تا هر هنگام که ستاد تنظیم بازار تشخیص دهد توزیع ادامه خواهد داشت.
 
موسوی اظهار داشت: تعداد غرف عرضه حدود 90 غرفه در سطح شهرستان کرج و فردیس و 60 غرفه در سایر شهرستان‌ها پیش بینی شده که مجموعاً 150 غرفه عهده دار توزیع میوه شب عید خواهند بود.

     
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۴۲ سنت معادل ۰.۴۷ کاهش به ۸۹ دلار و ۶۰ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز چهارشنبه کاهش یافته است. نگرانی در مورد تقاضای جهانی به خاطر ضعف رشد اقتصاد چین و همچنین پایین آمدن احتمال کاهش زودهنگام نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا از نگرانی نسبت به عرضه نفت به دنبال تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پیشی گرفته است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۴۲ سنت معادل ۰.۴۷ کاهش به ۸۹ دلار و ۶۰ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۴۴ سنت معادل ۰.۵۲ درصد کاهش ۸۴ دلار و ۹۲ سنت معامله می‌شود.

مشکلات اقتصادی حساسیت سرمایه‌گذاران را تحت فشار گذاشته، تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی را کاهش داده و قیمت نفت را از ابتدای هفته جاری پایین آورده است. در حال حاضر توجه سرمایه‌گذاران معطوف پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران است.

تحلیلگران عقیده دارند احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا و اطلاعات اقتصادی ضعیف‌تر از حد انتظار چین نگرانی در مورد تقاضا را افزایش داده است.

جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا گفت اطلاعات ناامید کننده اقتصادی آمریکا که حاکی از تورم بالاتر از حد انتظار بوده، بدین معناست که بانک مرکزی زمان بیشتری برای اطمینان از کاهش تورم تا هدف دو درصد نیاز دارد؛ بنابراین احتمالاً زمان کاهش نرخ بهره به تعویق می‌افتد.

اقتصاد چین به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت دنیا سریع‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی رشد کرده، اما بسیاری از شاخص‌ها از جمله سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، خرده فروشی و تولید صنعتی کاهش یافته که حاکی از ضعف تقاضا در خانه است.

در خاورمیانه، سومین اجلاس کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود در روز سه‌شنبه برگزار شود، تا امروز چهارشنبه به تعویق افتاده است. متحدان غربی این رژیم در فکر تحریم‌های جدید علیه تهران هستند تا مانع حمله رژیم صهیونیستی به ایران شوند.

تحلیلگران عقیده دارند پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی احتمالاً باعث نمی‌شود آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت ایران وضع کند که دلیل آن نگرانی در مورد بالا رفتن قیمت نفت و عصبانی کردن چین به عنوان بزرگترین خریدار این کالاست.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • قیمت جهانی نفت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه