Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان هرمزگان با اشاره بهورود۳۸۰۰مسافر نوروزی به استان از کاهش ۱۵ درصدی نرخ سفرها به هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛هاشمی،معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان هرمزگان اظهار کرد: در روزهای آخر سال ۹۷ و روزهای آغازین سفرهای نوروزی سه هزار و ۸۷۰ نفر مسافر با وسائط نقلیه عمومی وارد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مسافران هرمزگان با وسیله نقلیه عمومی اعم از اتوبوسی، مینی بوس و سواری کرایه ۴۷۲ سفر را رقم زدن که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد شش درصدی مسافر و کاهش سه درصدی سفر داشته است.

هاشمی گفت :در طرح اول سفرهای نوروزی تا روز چهارشنبه  ۲۹ اسفند بالغ بر ۲۶ هزار و۵۵۳ مسافر در محورهای هرمزگان تردد داشتند که رشد سه درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زده است.

وی با بیان اینکه تعداددو هزار و ۸۹۱ سفر رشد دو درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است،گفت: در روزهای اول سفر های نوروزی تعداد چهار هزار و پنج نفر مسافر به استان وارد و تعداد دو هزار و۵۴۹ نفر از هرمزگان خارج شدند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز ۹۸ تعداد ۲۲ هزار۷۲۲ مسافر وارد خطه نیلگون خلیج فارس و تعداد ۱۷ هزار و ۴۳۳ نفر نیز از استان خارج شدند که ازنظر مسافر وارد شده نسب به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش و آمار مسافرین خارج شده از استان هرمزگان نیز یک درصد کاهش داشته است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان؛ از ۲۴ اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال، ۱۷۵ هزار و ۸۹۳ مسافر در پایانه‌های مسافربری استان در قالب ۲۳ هزار و ۴۸۸ سفر درون و برون استانی جابه جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب کاهش ۱۸ و ۱۲ درصدی نشان می‌دهد.   در سال ۱۴۰۲، ۱۳۸ هزار و ۷۲ مسافر در قالب ۲۰ هزار و ۹۲۶ سفر درون استانی جابه جا شدند که این رقم با کاهش ۱۸ درصدی در سال ۱۴۰۳ به ۱۱۴ هزار و ۱۹۵ مسافر و سفر‌های انجام شده با کاهش ۱۲ درصدی به ۱۸ هزار و ۴۰۱ مورد رسیده است.   تعداد مسافر‌های جابه جا شده از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین امسال ۶۱ هزار و ۶۹۸ نفر و در قالب ۵ هزار و ۷۶ سفر برون استانی به ثبت رسید که مقایسه آمار‌ها با مدت مشابه پارسال که به ترتیب ۷۵ هزار و ۸۸۷ مسافر در قالب ۵ هزار ۷۴۴ سفر بوده است، حکایت از کاهش ۱۹ درصدی مسافران و ۱۲ درصدی سفر‌ها دارد.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • کاهش ۲۰ درصدی سفرها در استان
  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • کاهش ۱۰ درصدی ورود مسافر به بوشهر
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • ثبت ترابری ۱۱۵ هزار نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • ورود ۹۰ هزار مسافر به عسلویه