Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@13:12:04 GMT

اخطار پلمب به ۷۷ سفره‌خانه در جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۱۳۷

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: ۷۷ سفره خانه متخلف در جاده کرج -چالوس شناسایی و اخطاریه پلمب دریافت کردند.

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس شاهی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و متخلف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در ۲۴ ساعت گذشته در جاده کرج- چالوس در محدوده این استان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در اجرای این طرح از ۳۵۳ واحد صنفی در مناطق گردشگری جاده کرج -چالوس بازدید شد که ۱۷۴ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت برخی قوانین و مقررات صنفی تذکر، هشت مورد تعهد و یک واحد پلمب شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سفره خانه چالوس طرح امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد